marți, 13 ianuarie 2015

Noi celebrăm iubirea în fiecare zi

Bărbații.... nu știu cum sunt ai voștri, dar, odată ce ia-ți ales cred că sunt la fel de deosebiți ca și al meu. Din toți bărbații eu l-am ales anume pe „el” și știu că am făcut cea mai bună alegere, chiar dacă uneori ne certăm ( mai mult mă cert eu cu el) sau sunt supărată pe el,  știu că este persoana pe care o iubesc cel mai mult. 
El este cel care îmi aduce în pat în weekend tartinuțe cu ceai și î-mi pune desene animate dimineața chiar dacă sunt una matură. 
El este cel care indiferent de oboseala sa stă minute în șir și îmi alege seara filme iar eu din pat fac mofturi. 
El este cel care o să iasă de sub plapumă de la călduț și o să meargă să schimbe altă serie. 
El este cel care indiferent că-i place să adoarmă pe spate o să mă cuprindă mai întâi pe mine ca să adorm pentru că știe că eu asta iubesc. 
El este cel care o să mă surprindă cu dulciuri pentru că știe că mă topesc după ele, și tot el este cel care o să fugă la magazin după „ceva sărat”  indiferent de timpul de afară.... ști-ți voi de poftele fetelor. Și prin acest gest nu este el „podkablucinik” cum pot spune alții dar își arată dragostea față de mine . 
El este cel care niciodată nu o să iasă dimineața din casă fără ca să mă sărute și să-mi ureze succese.
El este maestru în bucătărie, de când ne-am cunoscut știe să mă alinte cu cele mai gustoase bucate și tot el e cel care știe să facă cel mai gustos ceai din ierburi. 
El e cel care stă și tremură de frig așteptând să fac duș mai întâi eu iar după asta o să asculte cum eu îi „bolborosesc ” și îl întreb de zeci de ori dacă mai are mult să stea sub duș.
El este cel care o să mă sune de câteva ori pe zi ca să mă întrebe ce fac. 
El este cel care o să mă asculte ore în șir cum eu mă plâng pe toți și la sfârșit o să-l învinuiesc și pe el. 
El este cel care o să se apropie primul de mine când sunt supărată indiferent dacă eu sau el e vinovatul.
El știe să-mi facă cele mai originale daruri...
El „sărmanul” este cel care stă minute în șir și rabdă atunci când îl pun să privească toate tâmpeniile pe care cheltui eu banii când fac cumpărături online.
El este cel care mă face să zâmbesc și să fiu tristă...
El este cel care mă face să-mi fac griji atunci când nu răspunde la telefon sau când vine târziu acasă, chiar dacă știe că o să fac scene.
El este eroul meu în pat pentru că este unicul meu bărbat și atunci când mă visez că fac dragoste tot pe el îl visez.
El este cel care m-a învățat că cele mai de preț lucruri sunt „ încrederea”, „susținerea” și „discuțiile”.
El este cel care mă face să trăiesc cele mai frumoase emoții și tot el m-a învățat să IUBESC.
El este cel cu care doresc să întâlnesc bătrânețea, ridurile, părul cărunt, durerile de „șăli” și „cârja”. :D
El este cel cu care aș pleca la capătul lumii pentru că știu că lângă el voi fi fericită.
 Primul an împreună prin griji și nevoi....îți mulțumesc că î-mi ești alături, îți mulțumesc că mă IUBEȘTI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu