luni, 21 ianuarie 2013

Timp de tăcere

De mult nu am mai scris nimic. Muza mea ma părăsit la un moment dat, brusc și fără motiv. Fără să-mi dau seama am ajuns la un moment dat fără cuvinte, fără idei și fără dorință, dorința de a mai face ceva, de a realiza lucruri noi, nu că înainte aș fi realizat multe chestii noi, doar că eram altfel...


Vacanța pe care am avut-o și care s-a întins până azi a făcut să se schimbe multe, idei, atitudini, dorințe, oameni...
Încerc acum să-mi adun gândurile și să încerc să expun ceva, dar tot ce-mi vine în minte la moment este doar dorința de a pleca de aici, din această țară plină de mizerie. Din această țară care desparte familii, ceartă oameni, care e plină doar de persoane mizerabile și needucate. Nu că aș ponegri la momentul dat toată populația acestei „mici mlaștini” dară după analiza mea făcută asupra oamenilor ce locuiesc aici 90%  din oameni sunt persoane care nu gândesc, persoane egoiste, pline de invidie și ură. Pentru a te afirma sau a ieși în evidență e nevoie doar de a bombarda parlamentul plin de derbedei sau de a alerga gol prin oraș, asta te va face cel puțin să te arate la noutăți și atât...
Și cea mai mare bucurie la moment este faptul „că nu-mi las creierul să se prăfuiască ci gândește” ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu