marți, 28 august 2012

Cartea-Psihokilleri- portretele celor mai cunoscuți criminali” de Juan Antonio Cebrian

Astăzi în sfârșit am terminat să citesc o carte foarte interesantă „ Psihokilleri- portretele celor mai cunoscuți criminali” de Juan Antonio Cebrian. Zic în sfârșit nu că cartea ar fi foarte grea sau are multe pagini doar că cândva am început-o ( și cu toate că m-a intrigat) am lăsat-o la o parte, știți voi să privești un film sau să stai în internet e mult mai ușor decât să răsfoiești o carte. Azi însă spre fericire- nefericire sa stins lumina și din neavând ce face, iar fiindcă zecile de cărți mă așteaptă pe rafturi am început să citesc și am luat-o cu continuarea cărții date.
 
Prin faptul că rămâi șocat de cele citite cartea te mai face să te gândești la realitate, la cele ce se întâmplă în momentul de față. Această carte conține mici istorioare reale ( zic istorioare fiindcă fiecărui caz îi sunt dedicate  câte 3-5 foi), acestea au lăsat o amprentă pe viață în istoria fiecărui orășel în care au avut loc. Fiecare istorioară se începe cu numele real al criminalului, țara în care a locuit, pseudonumele pe care i l-au dat locuitorii, victimele și un mini extras din mărturiile lor ( câteva propoziții) continuă cu un mic început, o descriere a familiei în care sa născut și a crescut, mini istorie despre viața și crimele acestuia. Pentru a fi și mai intrigantă cartea conține portretul fiecărui criminal, unele poze cu acesta, poze ale unor victime, case unde au avut loc crimele, închisori. „Modul în care funcționează o minte criminală a stârnit mereu oroare, dar și curiozitatea oamenilor obișnuiți. Cele mai fioroase și mai interesante minți criminale sunt, cu siguranță, cele ale criminalilor în serie. Cartea cuprinde toate tipurile de criminali psihopați, de la canibali și spintecători la violatori și strangulatori, cu alte cuvinte, bestii infernale, personaje greu de evaluat, minți mai întortocheate și mai perverse decât și-ar imagina cineva. Psihokilleri este un sângeros și exploziv cocteil de portrete și istorii care nu poate lăsa indiferent nici un cititor.” Multe din aceste istorii au fost redate în filme care au ținut să arate în mare parte realitatea în felul ei înverșunat.
Puteți vedea mai jos lista unor filme bazate pe realitate, care sunt menționate și în această carte:
-American psycho 
-Tăcerea mieilor 
-Masacrul din Texas 

2 comentarii:

  1. Ma jigniti voi astia care va credeti asa de atotstiutori. Macar daca nu ne intelegeti, nu vorbiti despre noi. Eu de exemplu, sunt un sociopat si mi se rupe mie de ce scrieti in cartile astea. Imi place sa/mi imbogatesc imaginatia, dar macar nu jigniti. Ovationati! pentru ca eu si alti criminali merita premii. Poate va intrebati de ce. E simplu. Pentru ca au avut curaj sa faca ce voi nu puteti. Faceti pe voi de frica daca unu` va ameninta cu pistolul. Ma dezgustati. >:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt o scriitoare, eu doar am expus impresiile mele în urma citirii acestei mici cărțulii cu istorii mari..
      Și chiar nu am ofensat pe nimeni, nu am înjurat, nu am scris cuvinte urâte în adresa nimănui,nu am criticat,și în general nu am am arătat nici un fel de dezgust față de cele citite...am făcut o mică descriere a cărții și am recomandat oamenilor interesați să o citească sau să privească măcar un film..

      Ștergere