vineri, 3 august 2012

Un mod de viață sănătoasă

10 min. de exerciții în fiecare zi pentru forma fundului și burtă, o mâncare sănătoasă, relaxare prin citire și lucru prin cusut. Ăsta este programul meu de câteva zile, în aceste zile internetul e doar pentru dimineață , în timp ce iau micul dejun ascult noutăți ( fac parte din viața mea de zi cu zi) și stai pe rețelele de socializare. Cam ăsta și este programul meu pe această lună. Iată una din mâncărurile cu care am început ( de fapt a fost pregătită de prietenul meu, eu doar am ajutat cu mărunțitul). Deci spor la muncă...!



Pentru acest fel vom avea nevoie de:
-4-5 roșii
-3-4 dovlecei (mai mărunți)
-2 ardei dulci
-1 morcov
-4 cepe de mărime medie
-1 vânătă 
-1 cățel de usturoi întreg
-200g de carne fără oase
-și mirodenii: șofran, oregano, mentă, frunze de dafin, piper mărunt, condimente speciale pentru carne.
Spălăm bine toate legumele pe care le vom folosi în tocană și le curățim de semințe arată cam așa:
Trecem la mărunțit legumele, carnea se presoară cu mirodenii și se lasă la o parte timp în care mărunțim legumele de asemenea se procedează și cu vânăta se taie felii lungi și subțiri, usturoiul se presoară printre feliile de vânătă ca această săi absoarbe gustul. ( la prăjit usturoiul se dă jos de pe vânătă). 
Mai departe trecem la pregătire, legumele se călesc  în tigaie toate în parte astfel își mențin gustul atunci când sunt combinate... cam așa (atenție nu le prăjim până la rumenire doar le călim)
trebuie să arate în felul următor
Apoi pe rând le adăugăm în tigaie, mai întâi roșiile, ardeiul, dovleceii, ciapa, și morcovul. 


În sfârșit se adaugă în farfurie arătând cam așa ( toate legumele își mențin gustul lor  dând un gust specific)
Poftă bună!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu