vineri, 28 septembrie 2012

Perlele de pe rețele de socializare

De mult urmăresc nivelul de inteligență al oamenilor de pe rețelele de socializare și am observat că 1-2% din oamenii de pe rețelele de socializare „cunosc carte„ și știu a scrie corect. Totul e bine atât timp cât gândurile „statusurile” sunt copiate automat din altă parte, atunci însă când vine vorba de a scrie ceva din propria inițiativă atunci e nasol de tot, majoritatea oamenilor nu știu a lega nici măcar 2 cuvinte simple...

Iată câteva perle oribile „ihaaa an vinit acaSsaa/ să ni apucăm di mînî/ ni plași poza tari/ auz tu frumosule.../ pi data di .../ tiPa seriOasa/ nimi pi mini nu ma iubește/ Ciuvak di unde ei bani? Din tumbochka.../ Gata an vinit din rasiea/ sî nu ma cats nicaeri...”, astea sunt doar unele perle care au apărut la moment pe foaia mea de profil dar de astea sunt o sumedenie. Da, poate cineva și crede că toate tâmpeniile astea și sunt „crutâi”, dar oameni buni asta rată cât de des ați frecventat orele de română și care este IQ vostru și credeți-mă asta nu e „cruta” deloc, asta e TRIST de tot. Dar asta nu e tot, pe lângă acestea oamenii mai trântesc și câte o frază filozofică că ți se desface creieru când o citești, de ex. „avem timp pentru toate... nu e timp doar pentru puțină tandrețe... kînd să facem și asta... murim...” aaaaaaaa!!!! la naiba ce e fost asta? poate că voi ați înțeles mai bine ce a dorit să spună ea că eu nu am înțeles absolut nimic!
Eu nu mai am cuvinte, procentajul de oameni cu care pot să discut pe o temă aprinsă e egal cu zero. Pot să spun totuși un singur că atunci când vine vorba de comentat niște tâmpenii, teme de politică, religie, societate în general, e coșmar, printre propozițiile ilogice, pline de greșeli, de cuvinte necenzurate, oamenii filozofează niște tâmpenii fără margini, își demonstrează unul altuia cât de înțelepți sunt, cât de multe cunosc, dar când privești cum e scris îți este clar absolut tot ce este cu această persoană. Dar încearcă săi demonstrezi unuia dintre ei că el nu știe nici elementarul și că propoziția sa nu are nici o legătură logică și dușman mai mare nu găsești. 
De fapt asta e toată bogăția cu care se poate mândri țara noastră „ cu majoritatea populației degradate mintal, cu politicieni care se folosesc de acest lucru și cu o țară slabă atât din punct de vedere material cât și mintal/ strategic”. Adevărul este unul destul de vizibil pentru toți cei care doresc să-și pună mintea în mișcare și să-și scoată ochelarii roz „Moldova absolut niciodată nu va ieși din criza în care se află, oamenii nu se vor maturiza niciodată de încăpăținați ce sunt. Dacă speranțele îi scapă pe alți oameni pe moldoveni ele nu-i vor scăpa niciodată. Moldova va fi o țară săracă pentru totdeauna, datorită oamenilor needucați care locuiesc în ea.”
Câteva din perlele care nu au intrat în articol:
- Eu nu știu să iert. Eu știu să uit și apoi să o iau de la început. ( de la prima privire vi se pare logic nu? încercați să întrați în esență)
- Când mi-e foarte greu, și parcă aș vrea să mor, mă întrebați: Ești bine?, Și când mă simt mai bine abia atunci mă întrebați: Te pot ajuta cu ceva? (pfff)
-Viața este un examen greu unde nu poți copia ( atunci cum rămâne la naiba cu moda pe care o copie toți cu zicala „învață pe greșelile altora”?)
- Convorbirea secolului 21: Sal.... -Pret...-cf?...-Nk, tu?...-Asc mz... Bv...-Ms.. -Cp...mss. ( și ce a dorit să spună prin asta?)
- In ziua de azi baietzii numai cind is betz nu tomozesk ( nu am dorit să înlocuiesc cu diacritice că-și pierdea din efect) 
- Mă iubești apasă klass... Mă placi scrie un coment... Îți sunt indiferentă ștergemă din lista de prieteni. (pffffff ce să mai vorbim)
- Am ashteptat ft molt felicitări de la o persoană ft apropiată shi nu liam primit :(( (ei trist de tot... în schimb a scris toată propoziția corect :D ) 
P.S.- Dragii mei toate greșelile din acest articol sunt copiate de pe rețelele de socializare, unde am convenit necesar am înlocuit doar cu diacritice, unde nu, am lăsat perlele să curgă de la sine. Dacă vi se pare că unele așa zise citate sunt absolut logice, vă rog, să mai trageți încă odată cu ochiul pe deasupra și să intrați în esența lor. Prin acest articol nu am dorit să-mi arăt nivelul meu de inteligență, ci să scot la iveală comorile voastre de pe rețelele de socializare și să demonstrez încă odată că o bună parte din moldoveni nu sunosc nici măcar limba în care vorbesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu