marți, 23 octombrie 2012

La ce duce o muzică bună?

Cu toate că nu aveam dispoziție de dimineață și credeam că-l voi devora pe oricare îmi va ieși în față ziua a decurs destul de frumos. O plimbare lungă pe jos la aer curat (cu toate că a fost c-am răcoare), da zic lungă fiindcă mi-au cam intrat în deprindere primblările astea pe jos cu orele  în singurătate.


 În ultimul timp sau adunat atât de multe încât singura stare în care mă simt bine cu adevărat este starea asta melancolică care mă poartă prin oraș. Nu stau cu căștile în urechi ascultând ceva de fapt chiar merg așa liber mă concentrez atât de tare încât nu aud absolut nici un zgomot împrejur, de parcă m-aș ocupa cu yoga. :D
Odată ce am ajuns acasă am alergat la bucătărie să-mi pun un ceai /pe care l-am savurat cu cea mai mare plăcere, probabil a fost cel mai gustos ceai pe care l-am băut în viața mea, nu că a fost ceva nou doar că am savurat din fiecare înghițitură fierbinte care se prelingea în stomac. Apoi am pus muzica să cânte în toată splendoarea ei, colecția „Four seasons - Vivaldi ” care ma făcut să mă simt un adevărat intelectual. 
Și după aceasta sub concertul lui David Gilmour ”Remember that night”, am făcut o curățenie de splendoare în tot apartamentul. 
Și la sfârși am ieșit la concluzia că :  O muzică bună + o muncă spre favoarea mea = o dispoziție genială. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu