joi, 25 octombrie 2012

Gânduri în relația cu oamenii

Uneori când vine vorba de discuții serioase mă blochez complet, simt cum mi se învârtesc cuvintele în cap și nu găsesc o formulare corectă a întrebării sau pur și simplu se amestecă toate cuvintele și sunt gata să explodeze din cap. Alteori, am atâtea întrebări de pus și am nevoie de atâtea răspunsuri încât nu mai dau posibilitatea persoanei de alături să-mi răspundă la cele întrebate. 


Dar, indiferent de ce nu sar întâmpla în capul meu „Gândesc” atunci când dau întrebări, atunci când răspund la ele și mai ales atunci când știu că de  răspunsul/părerea mea depinde viața celeilalte persoane. Știu că pot să duc o conversație bună, știu că pot să comunic cu oamenii pe orice temă, în orice mod, în orice stadiu din capul meu. Chiar dacă uneori cred că am gânduri absolut ilogice în cap, știu cu certitudine ce-mi doresc, știu care sunt punctele forte și slabe pe care le am, știu cum să le rezolv și mă bucur pentru asta. Foarte rar sunt mândră de cele ce fac dar și mai rar arăt asta unor oameni din jurul meu, de o scurtă perioadă de timp am început să fiu mândră de mine, sunt mândră de mine fiindcă sunt puternică, am curaj să spun ceea ce vreau, să-mi spun părerea, sunt mândră pentru că am puterea să ascult, pe care alții nu o au, sunt mândră pentru că pot să vorbesc liber fără emoții. Sunt mândră pentru că de fiecare dată când interacționez cu o persoană (acasă, pe drum, la universitate, în transport) urmăresc fiecare persoană, gesturile, comportamentul, poate că într-un fel le încalc intimitatea, dar îmi place să-i analizez pentru a-mi imagina ce mod de viață duce fiecare. Îmi place să urmăresc privirile persoanelor care se uită la mine pentru a-mi imagina la ce se gândesc ei la moment, urmăresc absolut fiecare mimică. Și, chiar nu mă interesează absolut deloc ce cred ei despre mine atunci când mă holbez la ei și le intru în spațiul privat... Arăt dezgust față de persoanele care se implică în viața altei persoane cu sfaturi absolut inutile, întâlnesc astfel de situații în fiecare zi, de parcă cineva ți-ar aparține și tu ai dreptul să-i dirijez viața așa cum ți-o dorești. Nu! nu ai dreptul să te implici în viața altei persoane cu nimic, ai dreptul doar să-l urmărești și să-l analizez în capul tău personal, acolo gândurile, întrebările, sfaturile, pot să ți se învârte cum doresc, pot să explodeze și să ți se împrăștie prin tot corpul, da și pot măcar ochii să-ți iasă din orbită și să ai „paralizie” la corp din cauza gândurilor tale. Oameni buni nu dați sfaturi, expuneți-vă părerea fiindcă nu se știe în ce moment puteți face rău/ bine unei alte persoane. Fiți raționali și înțelegători, de modul cum vă comportați depinde însuși viitorul vostru... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu