sâmbătă, 2 martie 2013

...fără tine ”Femeie”

„Femeie”- un singur cuvânt care divizează specia homo sapiens în 2 categorii, femei și bărbați. Mai aud și chestii de genul „merge pe drum o femeie și un om” care automat îi face femeii o decădere din categoria de homo sapiens. :D 


Cu toate că întotdeauna am considerat femeia ca fiind o specie aparte de viețuitoare a pământului și am găsit numai critici „bune” în adresa multora din ele, iar pretextul că „sunt și eu femeie” mă face să accept comportamentul, atitudinea și ideile mele neadecvate pe care le am uneori. Dar știu să și apreciez o femeie , muncitoare, frumoasă, elegantă și înțeleaptă, cei drept sunt cam puține din astea, vorbesc aici doar de țara noastră. Nu spun că bărbații sunt mai avansați în grad cu mult decât femeile, doar multe lucruri le fac mai rațional decât noi. Probabil că acest lucru se explică prin faptul că bărbații dețin mai puține lucruri sub control decât femeile. Da, da dacă bărbații au un serviciu prin care aduc o parte din venituri în familie, femeile aduc o altă parte din venituri ( cei drept mai mică) dar mai sunt nevoite să țină pe spinarea lor și casa și copii. Și dacă mulți ați spune acum că femeile își poartă singure vina din motiv că au dorit egalitate și mai nu știu ce atunci ați avea un pic de adevăr, dar acest lucru nu schimbă cu mult situația ( închid aici parantezele). A da... și mai doream să pun că nu m-am referit aici la femeile care se încadrează în categoria de „glamour, tupism” ș.m.d. Vreau să închei aici dar nu înainte de a le arăta femeilor și mai ales femeilor că în pofida tuturor „prostiilor” pe care le facem noi, bărbații oricum ne iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu