miercuri, 27 noiembrie 2013

Creier „second-hand”

De firea mea sunt o persoană mai liniștită/ domolă, nu mă grăbes să le realizez pe toate dacă știu că nu o să le reușesc, când fac anumite lucruri le fac încet și minuțios, sunt unica din familie care la masă rămâne ultima. Dar, după cum voi vorbi în continuare despre drumuri făcute de oameni „sănătoși la cap și nesănătoși la cap”o să fac o remarcă spunând că eu personal mă ca-m strădui să merg pe drumușor-ul făcut de oameniii „sănătoși la minte”. ..



Foarte des îmi pun această întrebare: Unde se grăbesc oamenii?... Doar nu locuim prin Siria, Somalia, unde îți fură mâncarea din farfurie sau ești nevoit să fugi pe stradă ca să nu fii împușcat. Vorbesc de stradă și mai ales de parcuri-le noastre unde pe lângă drumul pe care trebuie să mergi peste tot vezi cărărușe, absolut peste tot... La naiba oare chiar o să te scape de la ceva cele 2-3 min. pe care le-ai tăiat din mers? sau chiar ești atât de nesimțit să mergi pe acolo pe unde e interzis...La ce au fost făcute atâtea drumuri „asfaltate„ oare nu ca să meargă pe ele oamenii? La ce să mergi chiar ca un nesimțit în toată puterea și să calci în picioare natura ca să faci o amărâtă de cărare pe care alte bovine ca și tine vor continuia să meargă, și să distrugă totul în picioare. De ce să fii atât de nesimțit la ale tale?...Oare chiar atât de puțină cultură să avem noi ca societate de oameni existenți. De ce să-ți trăiești rostul zilelor în prostie, distrugând, ponegrind și făcând multe alte lucruri indecente pentru o societate... 
Am impresia că suntem făcuți într-un laborator, unde la o parte din oameni fie uită să le pună creier fie lei se pune creier „second-hand” care se uzează rapid, iar, pentru că mecanismul corporal continuă să funcționeze, funcționează fără placa de bază „creierul”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu