marți, 6 iunie 2017

Too Much

Te-ai gândit vreodată la, cum te văd ceilalți oameni pe tine? Care este prima lor impresie despre tine? Ce cred în general oamenii despre tine?
Așa zișii unii „specialiști” afirmă că e nevoie doar de o zecime dintr-o secundă ca să-ți dai seama ce persoană stă în fața ta. Adică, înveți pe tot parcursul vieții, te dezvolți și acumulezi cunoștințe până la adânci bătrânețe, însă e nevoie doar de o privire ca oamenii să te înțeleagă. (Mă c-am sperie ideea asta aberantă)...
Și cum mereu ofer exemple din viața mea, o să fac exact același lucru...
Eu sunt o persoană introvertă și foarte selectă. Deseori prima impresie o las negativă. Unii oameni din jurul meu mi-au spus că sunt foarte rece, agresivă și de obicei spun lucrurile dur în față. Unii mi-au spus că sunt extrem de calmă și calculată. Cineva mi-a zis că am ceva deosebit în privire, fapt ce atrage oamenii. Cei din familie adesea îmi spun că sunt încăpățânată, tachinez foarte mult și sunt foarte rea. Adesea însă aud de la oameni să-mi spună că sunt foarte optimistă și mereu cu o dispoziție bună. Azi o persoană mi-a zis că am o față inteligentă căreia vrei să i te deschizi. Din activitatea mea pe rețelele de socializare cineva mi-a zis că mă asociez cu „doamna Bukovski” (dacă nu știți cine e Charles Bukowski, da-ți un search pe google, veți mai afla multe despre mine :) ) Unii mă cred și foarte proastă și nesuferită....Unii mă cred blândă și total nevinovată...
Deci, cum cu adevărat sunt eu? Ce crede-ți voi despre mine? 
CE CRED EU....
Mă numesc Marina, am 26 ani împliniți și Da, am o istorie de viață deosebită de-a voastră. Dacă ar fi să trăiesc din contul impresiilor lăsate, aș fi total pierdută. Dacă voi vă face-ți griji despre impresiile negative pe care le lăsa-ți, eu însă mă bucur. Individualitatea nu este un treaptă ușoară. de multe ori faptul că oamenii se gândesc cumva la tine, deja arată că ai lăsat o amprentă în viața lor, și chiar nu are importanță de care. Eu fac lucruri frumoase pentru această societate iar valorile mele nu se estimează în bani și avere, așa că, deja sunt un om bun. Știu să mă apreciez la justa valoare dar știu și să mă critic dur. Spun ce cred în față nu pentru că sunt rea ci pentru că îmi pasă de anumite lucruri. Sunt optimistă pentru-că savurez din clipele din viața mea și nu mă interesează viața altora. Sunt independentă de aceea spun ce vreau, cred ce vreau și fac ce vreau. Acestea mă fac să nu mă plictisesc niciodată, mereu am o ocupație. Uneori mă uimesc, cât de ușor pot să mă despart de anumite persoane fără ca să mă atingă. Și da, sunt proastă, mai am atâtea de învățat!
Vă recomand să trăiți pentru voi...oricum nu toți o să vă iubească și oricum cineva o să vă creadă prost. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu