joi, 8 martie 2012

Individualitate

Cel mai tare mă irită când aud cuvântul „fetele sau femeile astea sunt așa sau fac așa ”, și eu nu suport femeile dar doar pe unele fiindcă și eu sunt femeie însă sunt deosebită de celelalte. Nu vreau să mă laud că fac lucruri deosebite și cât de bună sunt, vreau doar să spun câteva lucruri pe care le vreau și nu le vreau de la Tine. Mulți mă întreabă de ce team ales pe tine? Răspunsul este unul destul de adevărat, nu pentru că ești persoana perfectă și bărbatul ideal, însă pentru că nu ești ca toți. 

Nu-mi doresc un bărbat ideal deoarece ar fi prea plictisitor și nici nu sar „asorta„ cu caracterul meu, pentru că nici eu nu sunt ideală. 
Nu vreau să devii o jucărie cu care aș putea face ceea ce doresc vreau doar uneori să înțelegi ce vreau fără ca să-ți spun asta. 
Nu vreau atunci când vin acasă să-mi zâmbești doar pentru că eu am mereu bună dispoziție și numi plac oamenii mofturoși, vreau să zâmbești de plăcere și din dorința ta proprie. 
Nu vreau să-mi faci cadouri în zile speciale așa cum o fac toți la zilele de naștere, 8 martie, 14 februarie sau o altă zi specială doar pentru datorie, nu aștept aceasta de la tine ca alte femei mie îmi este de ajuns doar să mă înțelegi. 
Nu vreau să-mi ții morală atunci când fac ceva greșit sau nu la momentul potrivit, că am greșit îmi dau seama și singură eu vreau ca tu doar să înțelegi că eu mi-am dat seama de asta. 
Nu vreau să-mi spui că sunt ca un copil atunci când fac unele chestii neînțelese de tine vreau doar să înțelegi că mă comport ca un copil fiindcă pe copii oamenii nu se supără, iar eu nu îmi doresc să te superi. Nu mă comport în aceste cazuri ca un matur doar pentru a nu fi dură ca alte femei.
Nu vreau să pleci dimineața ca alți bărbați pe furiș ca să nu mă trezești doar pentru a nu-mi strica somnul dar vreau să mă săruți, da da în fiecare dimineață fiindcă adorm mai bine după aceasta. 
Nu vreau să alegi între mine și prietenii tăi , vreau doar să nu uiți de mine atunci când ieși cu ei. Cine ar refuza o discuție caldă la o bere cu un prieten apropiat. 
Nu vreau să mă minți atunci când faci unele lucruri care mie numi plac doar ca să nu mă superi vreau doar să-mi spui adevărul pentru ca eu să simt că tu ai încredere în mine.
Nu vreau să-mi spui des că mă iubești și anume în față, știu asta, vreau să o faci asta doar atunci când vei dori tu cu adevărat să mi-o spui, indiferent în scris, în realitate sau într-un alt mod.
Nu vreau să-mi promiți „luna și stelele” cum o fac alți bărbați, vreau să faci ceea ce stă în puterile tale. 
Nu vreau să-mi spui de sute de ori că salariul nu îți va fi mare, că nu știi ce serviciu vei avea ș.m.d. eu am știut asta de la bun început. 
Nu aștept de la tine cadouri scumpe și alte chestii valoroase vreau doar să mă îmbrățișezi și să-mi zâmbești cu sinceritate.
Nu vreau să te superi pentru că nu îți spun în față că te iubesc sau nu pot discuta unele lucruri, vreau să știi că te iubesc fără ca să-ți spun aceste cuvinte „grele„  în realitate sau nu pot să discut fiindcă așa sunt eu, eu nu sunt ca toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu