duminică, 4 martie 2012

Zâmbesc pentru că mă iubesc

De fapt sunt una dintre persoanele cele mai pozitive, nu-mi amintesc să fi stat vreodată tristă fără motiv, nici când există motive nu prea stau tristă. Majoritatea oamenilor mă cunosc ca pe o persoană cu zâmbetul pe față indiferent de ce nu sar întâmpla. Nu pot să spun că sunt satisfăcută de tot ce se petrece în viața mea însă totuși zâmbesc.


Zâmbesc chiar și atunci când nu mă vede nimeni, nu din cauză că aș fi nebună ci din motiv că mă bucur și singură de momentele pe care le trăiesc de ex. privesc niște poze hazlii, citesc niște glume, privesc un film sau discut cu prietenii virtuali. Zâmbesc nu că îmi iubesc viața la nebunie ci pentru că încerc să savurez din fiecare clipă indiferent cum nu ar fi ea. Unii oameni spun că de la zâmbet apar riduri și chiar nu zâmbesc, alții spun că zâmbetul lungește viața, nu știu cât de adevărate sunt aceste lucruri eu însă zâmbesc pentru că mă iubesc și pentru că atunci când zâmbești te simți deosebit și satisfăcut. Îmi aduc aminte un citat în care se spune că „Un zâmbet durează doar câteva secunde însă în memorie poate să rămână veșnic”, nu știu de ce mi-am amintit tocmai acum acest citat deoarece atunci când zâmbesc nu-mi aduc niciodată aminte de el. Dispoziția mea se poate schimba atât de repede încât nici eu nu reușesc să observ când am trecut la un alt stadiu. Uneori pot să zâmbesc chiar cu lacrimi în ochi nu că aș fi foarte bucuroasă de cele ce se întâmplă ci pentru ca să nu transmit emoția mea negativă celor din jur. Deseori când plâng stau ascunsă într-un colț ascunsă de ceilalți ochi, însă dacă cineva totuși mă vede prefer să-mi acopăr fața cu mâinile pentru ca ceilalți să nu-mi vadă lacrimile nu pentru că mar crede slabă sau prea sensibilă ci pentru că în acel moment ele îmi acoperă zâmbetul pe care îl iubesc nespus de mult. Zâmbesc chiar și celor pe care nu-i iubesc sau care mă irită complet, unii ar spune că sunt „fățarnică” eu însă știu că zâmbesc doar pentru a părea drăguță și amabilă și nu pentru un alt motiv. Și din nou zâmbesc pentru că mă iubesc”...

2 comentarii: