joi, 22 martie 2012

Dependența de internet

Oare eu sunt dependent de internet? Ți-ai pus vreo dată această întrebare? Ei bine dacă voi nu va-ți pus-o eu o repet mereu în capul meu. Dacă cândva nici nu mă gândeam la acest „virus” acum nu pot trăi nici câteva ore fără el, doar să mă pomenesc pe o insulă pustie și să știu că acolo internet nu există poate că nu ma-ș mai gândi la el.

De fapt pot să spun că internetul dă o sumedenie de posibilități și că e foarte folositor ș.m.d. însă trebuie să recunosc că-mi ea cea mai mare parte a timpului, îmi mănâncă o bucată din viață. În loc să citesc ceva folositor sau să mă ocup cu alte lucruri care mi-ar fi de folos eu trândăvesc în fața calculatorului citind diferite tâmpenii și navigând pe saiturile de socializare. Da, știu că are un impact negativ asupra mea însă nu mă pot lipsi de el nici măcar pe câteva zile. Am încercat mai multe soluții dar fără de rezultat, nu mă pot concentra, sunt pasivă și am impresia că nu am ce face. În ultimul timp am observat că tot din ce în ce mai mulți părinți se plâng pe copiii lor că-și petrec majoritatea timpului stând în fața computerului, nu se pregătesc de ore și nu fac și nu ies aproape toată ziua din casă. Aceasta este cu adevărat o problemă, când de fapt noi ar trebui să progresăm noi regresăm. Copii nu-și mai fac temele pentru acasă, obțin note rele la disciplinele care le au și continuă cu probleme. Apoi dacă petreci mult timp în fața computerului încep durerile de cap, scade vederea, ești mai stresat, ești permanent obosit fapt care mai reprezintă o problemă pentru populație. Majoritatea oamenilor sunt dependenți de saiturile de socializare ca odnoklassniki,ru, facebook, twiter, vkontakte ș.m.d. devenind victime ale lor. Totuși această problemă în timpul apropiat nu va fi rezolvată căci oamenii sunt din ce în ce mai dependenți de internet, ei sunt ca niște „zombi„ care indiferent de situație văd numai internetul în față. Și în plasa internetului cad nu numai tinerii dar și copii care abia au început să spună un cuvânt și bătrânii care abia își târâie zilele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu