miercuri, 25 ianuarie 2012

Educația copiilor în familie

Cât de importantă este educația în familie. Și mai ales educația copilului tău. Unii oameni însă uită să-și mai educe copii în modul cuvenit de aceea se confruntă cu probleme grave. Sau poate că îi iubesc prea mult și le permit să facă tot ceea ce își doresc de aceea de asemenea se confruntă cu probleme.

 
Totuși părinții ar trebui să se gândească la faptul că ei înșine contribuie la problemele pe care le au cu copii lor și că ei înșine contribuie la formarea personalității copiilor lor. Dacă unii părinți înțeleg acest lucru alții totuși reușesc să trișeze, cu părere de rău consecințele sunt foarte grave. De ce unii părinți nu au grijă de copiii lor și în loc săi educe ei lasă internetul/computerul să facă acest lucru?De ce avem în ziua de azi astfel de părinți nepăsători?  La această concluzie am ajuns după ce am privit o emisiune a căror cadre mau șocat cu adevărat. Vă propun să vizionați filmulețul de mai jos și să înțelegeți și voi care sunt urmările unei educații necorespunzătoare...( filmulețul e în limba rusă)

2 comentarii:

  1. buna intrebare!
    sa te intreb si eu ceva: stii cum e sa te ocupi de educatia copilului tau si cineva sa te intrebe cu multa "delicatete": "nu ai altceva de facut?!?"
    probabil ca de o astfel de "educatie" a avut parete si adultul respectiv, dar eu prefer sa ma ocup de copiii mei si sa le ofer ceea ce au nevoie, ceea ce isi doresc si ii pasioneaza ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi eu nu am spus cum trebuie părinții să-și educă copiii... fiecare părinte își educă copilul după propriul plac și suferă consecințele urmate...
      eu doar am pus câteva întrebări celor care au copiii, restul rămâne de la sine...
      da știu de așa întrebări dar mai știu și cum să răspund la ele ca după aia să numi mai dea așa întrebări..:D
      sunt bucuroasă când văd că există și părinți care depun mult efort în educarea copiilor..

      Ștergere