marți, 17 ianuarie 2012

Eurovision 2012

Ce să mai spun, am pierdut azi  cam o oră ascultând câte câteva minute pe cei care sau înscris la Eurovision anul acesta. Cei drept ca să nu fiu dură aș spune doar un singur cuvânt „câcat”  spre dezamăgirea mea nu am găsit nimic. Dacă unii de la prima vedere mi se mai păreau că mai pot ceva alții erau dea dreptul dezgustători atât la voce cât și la cântece.

 
În plus am mai constatat că vedetele noastre știu și o engleză proastă de tot accentul lor de țăran moldovan nu se șterge nici un pic. Mai bine cântau în română și nu se mai scremeau atâta. Când aud pe la teleziuni-le străine că se vorbește despre Moldova  „crap” de rușine. La naiba chiar că suntem de râsul lumii. Și toți ăștia care se dau vedete nu costă nici un ban, cu vocea lor și cu imaginea care o au pot să distreze numai oile și vacile de pe deal, sau să cânte pe la nunți acolo unde toți oameni se îmbată ca porci și li e în cot de muzica lor. Și dacă merge vorba despre păscut am ca pe tavă următorul cântec cu care sa înscris Sunstroke Project, Olia Tira și Epic Sax Guy - Superman ( unde se cântă despre păscut oile și așa mai departe) vreau să le spun bravo lor că cel puțin nu sau temut să-și dea de gol profesia. Nu înțeleg de ce Sașa Bognibov sa înscris cu 2 piese, la sigur nu o să-l ia nimeni nici cu una ( sărmanu). Și încă ceva nu am înțeles eu nici un pic moda de anul ăsta unde sa făcut o combinație dintre cântecele populare și cele pop, rock. Nu ne rămâne decât și anul acesta să rămânem dezamăgiți și să nu sperăm nici la un loc premiant căci cu părere de rău  suntem în cea mai mare „ nămol”.  Pot să menționez câteva piese cărora le-aș pune note  între 7 și 9 cu minus am să menționez câteva din ele: Leria -A ray of sun, Vasile Munteanu- No more, Nelly Ciobanu- Turn on the Light, Cristina Croitoru- Fight for love, Thody- Just be mine, Rain Catchers- Click. Au dato în bară cam mulți cu engleza lor de doi bănuț, însă dacă unii au mai trișato pronunțând cuvintele mai încet alții ca:Formația Voice- Burning, Akord- Live the Show, au dato în bară. Ei asta e părerea mea vouă nu vă rămâne decât să apăsați pe linkul de mai jos și să savurați singuri din cântecele propuse, ( pentru timpul pe care îl veți pierde ascultându-le  și pentru probleme psihice pe care le veți obține eu nu port nici o responsabilitate).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu