marți, 10 ianuarie 2012

Proştii nu au îndoieli, pentru ei toate lucrurile sunt clare. (Vasile Ghica)

Nu sunt una din persoanele care se zbate „ca peștele pe uscat să fie în fruntea tuturor”, mă stărui să fiu destul de adecvată chiar și atunci când totul  merge ca pe roate.  Astăzi însă am fost pe ultimul fir de nerv care nu mai putea să suporte nici un cuvânt în plus. Care credeți că a fost motivul?

iată acesta „ dacă îți iubești mama trimite acest sms la 20 de persoane... o fată nu a crezut și peste 356 de zile ia murit mama” , un mesaj primit pe un sait de socializare (odnoklassniki.ru). A fost unul din mesajele care au ajuns la culmea răbdărilor mele și am început să arunc cuvinte de ocară la toate persoanele de la care am primit „tâmpenia” aceasta. Mintea mea nu e în stare  să înțeleagă sensul acestui mesaj și nici logica mea numi permite să descifrez care ar fi motivul care îl face pe om să scrie așa ceva. Să fiu eu oare într-atât de limitată? sau creierul meu mă lipsește de atâtea prostii fiind ca un antivirus care refuză orice mesaj prostesc și nu numai atât dar și lămurindu-mi de ce el este fără logică. Primul lucru logic este că fiecare om rațional de pe pământ își iubește mama care la crescut și a avut grijă de el. al doilea este: care este legătura dintre mama mea și cele 20 de persoane? de ce nu a fost un oarecare alt număr dar anume 20 ? Și al treilea este: legătura dintre cele 356 de zile și mama mea ne mai vorbind despre faptul că este un număr destul de stupid. nu înțeleg deloc, la ce naiba să scrii așa ceva și să trimiți la oameni, la ce naiba săi trimit eu unui om necunoscut așa mesaj, ce am eu cu mama lui, de ce săi fac rău unei persoane și săi doresc săi moară mama?. Și aici mia venit numai un singur răspuns în minte, cât de răi sunt oameni în ziua de azi, cât de nejudecați și stupizi, fără o boabă de creier în chestiile alea rotunde de pe umeri. Din ce în ce întâlnești tot mai puțini oameni raționali cu care poți să schimbi un cuvânt. Și aici îmi aduc aminte un citat care sună cam așa „Adună toți proști de partea ta și poți fi ales în orice poziție”.  Dacă prostia ar avea aripi cerul ar fi negru iată și o lămurire de ce cerul este senin iar pământul negru. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu