luni, 9 ianuarie 2012

Mica mea vacanță

Bună ziua dragii mei, iată că am revenit și eu din nou acasă după o mică vacanță. Nu a fost tocmai una dintre cele mai fericite săptămâni căci a fost una destul de încărcat însă mi-am văzut rudele, am reușit să fac cumpărături, să primesc cadouri și să merg prin ospețe pe la oameni și oamenii la mine.

Ieri mi-m făcut gențile  cu ajutorul mamei care umbla prin jurul meu  întrebându-mă ce să-mi mai dea și ce să-mi mai pună în geantă și cu toate că mai mult refuzam decât acceptam mea făcut o geantă mare și grea, pe lângă care mea și mai adăugat o sumuliță bunișoară de bani pe care pot să o cheltui pe „prostii”. Câteodată sunt cea mai supărată pe ea și ne certăm cam des însă recunosc că e o persoană deosebită pe care o iubesc nespus de mult căci sărmana a fost nevoită să ne crească pe mine și fratele meu mai tot timpul singură.  Este o persoană care arată foarte bine la anii ei și mai și preferă să umble la modă, chiar săptămâna aceasta  și-a procurat aceleași modele de haine pe care le-am ales și eu, cei drept cu o singură mărime mai mare ( dacă eu port mărimea 35 ea poartă 36 la ai ei 40 de ani). Dar să trecem la alt ceva, la faptul că  nu am avut timp să scriu căci nu se primește întocmai frumos să mergi în ospeție la părinți care nu te-au văzut jumătate de an și să sari repede la scris. E clar că am avut despre ce să scriu căci au fost sărbători și sau întâmplat o sumedenie de peripeții dar dă ... Sper ca și voi să fi întâlnit noul an cu bucurie, să fi petrecut sărbătorile în sânul celor dragi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu