miercuri, 25 ianuarie 2012

Moldova „țara minunilor”

Tot timpul m-a frământat întrebarea: De ce nu ajunge moda la moldoveni? păi dragii mei să știți că ea a ajuns pur și simplu ei nu au primito cum se cuvine și nu iau înțeles sensul. Pe naiba Moldova noastră chiar că e plină de imbecili și idioți. Și bre moldoveanului unde nu ar merge moldovean rămâne asta e talent nu glumă.



De ce să alungi prostia din capul tău când știi că vine alta din urmă. În totdeauna mi-am zis în sinea mea că îmi este rușine că sunt o moldoveancă căci de fiecare dată când sunt nevoită să completez vreo anchetă online unde trebuie să spun din ce țară sunt mă descurajez complet. Moldova „țara proștilor” cam așa este numită ea de alte persoane străine. Deja  nu mai crede nimeni că moldovencele noastre sunt frumoase. prostia moldoveanului a cutreierat lumea în lung și în lat și tot așa a rămas. Această țară îmi creează impresia unei gunoiști fără locuri curate plină de ne cărturari și oameni indecenți. Toate anunțurile neapărat trebuie să fie cu greșeli. Copii care abia au ieșit din scutece deja vorbesc cuvinte murdare, fumează, consumă alcool și fac poze indecente. Fetele ( căci la sigur nu le putem numi domnișoare) care au scăpat de sub tutela părinților și care au venit la oraș stau cu țigările în mână și pierd timpul prin cluburi de noapte cheltuind banii părinților care au fost făcuți prin Italia prin „ștersul cururilor la babe și moșnegi”. Băieții care nu mai știu cei cu ei și care pe zi ce trece își pierd și neuronii pe care îi mai au. Și Doamne ce poze mai au oamenii pe saiturile de socializare „coșmar”. Ce se întâmplă cu această societate? unde ajungem?  Incultura bate la ușă și majoritatea moldovenilor îi deschid ușa. păcat că nu a fost inventată pastila contra prostiei.




3 comentarii:

  1. tari frumușei mai sunt... :))))

    IQ-ul lor treb să fie mai slab decât la cimpanzeu... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. și eu care credeam că ei nici nu se pun în rândul celor cu IQ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere