sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Despre femei

La naiba! când o să mai ajungă cultura și la Moldova. Nu am avut niciodată prieteni adevărați, la drept vorbind prieteni, am avut numai simpli amici cu care am trăit bine și fac referință aici mai mult la genul feminin.

Sunt și eu o domnișoară însă niciodată nu am avut un respect pentru această specie ( femeile pentru mine sunt o specie aparte de locuitori ai pământului). În primul rând nu suport pălăvrăgeala  femeilor despre toate „tâmpeniile” din lume, apoi discuția despre cine și cu ce se ocupă, cine și cu ce sa îmbrăcat și cine și cu cine și-a traso. Adică „să-ți bagi nasul unde nu-ți fierbe oala”.  În al doilea rând îți pare că ai o prietenă adevărată și vorbești cu ea lucrurile cele mai intime și când colo afli că știe o lume întreagă despre ceea ce ai vorbit, femeile nu-și pot ține limba după dinți. Bârfele și certurile se țin mereu de capul lor și din această cauză femeile au cele mai multe probleme. Femeile nu sunt apte să asculte ceva fără ca să spună vreo tâmpenie în loc. Femeile niciodată nu o să vorbească bine de soțul ei dacă acesta ia călcat odată pe bec. Nu o să ierte niciodată cu adevărat chiar dacă spun că te-au iertat și cu orice ocazie favorabilă o să se răzbune pe tine. Dacă trece vreo zi fără peripeții atunci noaptea nu poate să doarmă normal. Nu știu măsura la beție și cel mai rău lucru fumează fără să-și dea seama că va da naștere unei noi generații. Femeile doresc să ajungă la aceleași drepturi ca și bărbații în același rând dorind să fie tratate și ca femei, ființe gingașe fine și scutite de responsabilități mari. Pentru mine femeia este așa o specie aparte, un „parazit” locuitor pe pământ care caută foloase din tot ceea ce face. Nu am fost bucuroasă niciodată pentru acest „privilegiu„ de a fi o femeie și mereu mi-am pus întrebarea : de ce nu m-am născut un băiat? ( îmi aduc aminte că în copilărie m-am certat odată cu părinții mei pentru că m-am născut fată). Anii de scoală i-am petrecut alături de băieți și de fiecare dată când se ivea ocazia să merg cu tata sau să-l ajut la ceva o făceam cu plăcere. Dar de ce vă spun acest lucru fiindcă în ultimul timp apar tot mai multe filmulețe cu fete care se ceartă, se bat și se îmbată ca ”animalele” vorbind cuvinte murdare. Și cel mai teribil lucru este că nu li e frică de nimeni, la naiba cum să fii așa tâmpită și să cobori la nivelul zero? doar cum nai da ești femeie, și ne mai vorbind de toate neajunsurile pe care le ai să nu mai prietenești cu capul asta e dea dreptul absurd. un înțelept spunea : Femeia este o greșeală acceptabilă a naturii...:D Vă rog să urmăriți mai departe pe următorul link...




2 comentarii:

  1. Am setat la anonim, deoarece îmi era lene să introduc datele mele personale.

    Cred ca pur si șimplu nu ai avut ocazia să comunici cu alt tip de femei, care au un alt tip de cognitie. Believe me - exista si asa ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i nimic....
    Da, sunt de acord sigur că există și femei între femei,inteligente și a.m.d Dar din păcate majoritatea sunt din astea... e mare gloata!

    RăspundețiȘtergere