marți, 20 septembrie 2011

Oameni fără cultură (moldoveni)


O zi m-ai stupidă ca aceasta nici că putea să existe.M-am sculat pe la 10.30 abea ridicându-mă din pat, fiind-că m-ă simțeam a naibii de rău, a dat răceala în mine plus la aceasta î-mi mai iese și o măsea de minte, chiar e rău de tot. Dar m-am sculat cu gândul că am numai o pereche la care avem de făcut o cercetare teribilă care aduce numai zarvă. M-am urcat în troleibuzul tuflit cu oameni de stăteau toți cu fețele lipite de ferestre, o îmbâcșeală și o căldură teribilă, iar pe mine mă apucau amețelile de nu vedeam cu ochii, cu greu am ajuns la stația unde trebuia să mă cobor. Alene m-ă ridic pe str.Pușkin la Universitate și ca de obicei d-ai peste tâmpiți de ăștia care merg nu merg pe drum ocupând tot locul, m-ă abțin să nu spun câteva cuvinte murdere în glas îi ocolesc și merg m-ai departe. Altă năpaste m-ă aștepta la Univer, să-i ea naiba pe toțio cei care stau la posturile înalte și pe cei care formulează orarul, tâmpiți nu alta, după cum e săptămâna impară ne-am urcat împreună cu o altă colegă la etajul-4 cab.411, acolo nu era nimeni de ai noștri și am eșit afară, am telefonat o colegă să întreb care e faza și  s-a dovedit că facem lecțiile și din săptămâna pară și impară odată, un tărăboi nu alta. Inervată că a m-ai apărut o pereche în plus am mers în alt bloc la curs.
Dar asta nu e tot. Nu am m-ai stat eu toate 3 perechi ci am mers de la ultima acasă fiind-că m-ă simțeam oribil. Aștept troleibuzul care a venit foarte greu, o tarataică că î-ți părea că acuș îi sar fereștrile, tuflit ca și dimineață cu diferiți indivizi de tot soiul, și iată că aici dă altă chin peste mine,2 indivizi se holbau la mine de parcă erau păliți cu ceva după cap, eu cu căștile în urechi m-am uitat de câteva ori la ei apoi m-am întors în altă direcție și –am lăsat să se holbeze m-ai departe. La a 2 sau a 3 oprire alta și m-ai delicată, se urcă un tânăr destul de chipeș în haine sport nu era nici urât la față dă mărog un băiat în toată firea, și se îndreaptă lângă mine, dar mamă dragă asta a fost chiar culmea, de la el adia a sudoare insuportabil, chiar mi s-a părut că peste așa putoare nu am dat încă niciodată, și el așa se mai răsfoia pe acolo că credeam că chiar am să leșin, eu și așa mă simt rău prin transporturi, m-ă dau eu m-ai într-o parte mai în alta, î-mi mai șterg nasu cu șervețelul, î-mi mai miros hainele, dar dă pute bre nu glumă, mă usturau ochii nu m-ai puteam suporta, și când î-mi m-ai rămăsese 2 opriri m-am coborât și am mers pe jos până acasă. Când m-am văzu acasă am crezut că am nimerit în rai. Acum stau cu un ceai în față aducându-mi aminte prin ce chin am trecut azi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu