joi, 29 septembrie 2011

Cum e să i-ai note mici!


NU am scris m-ai multe zile nu din cauză că nu am avut idei sau întâmplări noi ci din cauză că nu am avut timp,învăț după amiază, vin târziu acasă și până fac tot de ce am nevoie nu reușesc să scriu ceva. Chiar ieri  doream să scriu însă din cauza unor condiții nefavorabile vorbind așa din nou nu am reușit. Ieri m-am simțit ca o elevă din motiv că profesorii noștri de la Universitate se simt tare deștepți și corecți atât de autoritari încât chiar că nu ai nici o plăcere să mergi la lecțiile lor. Și nu e vorba de un lector cu grad mare cu experiențe  ci de o profă care nici masteratul nu l-a terminat, are 23 de ani, adică cu doi ani mai mare decât mine și ea se crede „buricul pământului”, și m-ai ales că predă un obiect neimportant și fără folos. A dat și ea un mini-eseu a naibii de ușor încă de la primul curs pe acre l-am avut iar de atunci au trecut trei săptămâni unde avem de două ori seminar pe săptămână și nu a întrebat blestematul ăla de mini-eseu, tind să menționez că l-am făcut chiar în prima zi și că l-am purtat toate trei săptămâni în geantă. Și vine ea ieri la lecție unde îi abate să ne întrebe mini-esul dat, a naibii, dă atâtea teme pe acasă și de atunci n-ea întrebat o sumedenie de alte teme și eri îi abate una ca asta în cap. Și eu ca o studentă ordonată și stăruitoare m-ă pregătesc tot timpul de lecții de aceea m-ă pregătisem de temele pe care ni l-ea dat însă „spurcatul” ăla de eseu care mi-a stricat toată dispoziția, nervii și care mi-a m-ai adus și o notă minimă, îl las acasă ca să nu tâtâi atâtea hârțoaje în geantă. Și spre ne-norocul meu î-mi m-ă numește pe mine să trec la răspuns, a naibii tot timpul mi se întâmplă astfel de „câcaturi”, am început să m-ă revolt, dar de unde, am luat nota minimă care se putea de pus în rând cu toți derbedeii care nu se prăgătesc deloc și care fregventează orele foarte rar. Unde e dreptatea? Ce naiba suntem la școală, unde dacă nu te-ai pregătit ei nota 1? În 14 ani învățați nu am luat niciodată  nota unu, și aici nați-o bună încep anul cu un  „1” brutal. Dar cel mai comic a fost că nu-mai eu am scris mini-eseul la temă, deoarece l-am discutat după criterii și eu am fost prima care l-am scris îndeosebi.
M-ai stupid ca ieri nu m-am simțit încă de când învăț..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu