luni, 26 decembrie 2011

Brachypelma albopilosum

Cât costă fericirea? Foarte mult sau foarte puțin? Asta eu nu pot să o spun, însă pentru mine fericirea costă foarte mult, Și știți de ce ? fiindcă azi a fost una dintre cele mai fericite zile din ultimul timp. Pe lângă toate problemele pe care le am și pe lângă examenele pe care le-am avut astăzi a fost cea mai frumoasă zi. Am primit un cadou deosebit, da da, nu pentru că ar fi vreo sărbătoare ceva ci pentru că am o persoană alături care mă iubește mult și care știe să facă cadouri dintre cele mai drăguțe. 

Am primit cadou mult așteptatul păiangen pe care la-m îndrăgit chiar de la primele clipe. Nu am așteptat asta de la el căci făceam eu ceva economii să-mi cumpăr unu.Am mai avut unul dar din păcate din prostia și neatenția mea a murit și m-am simțit foarte prost atunci și chiar până azi. Astăzi însă fericirea mea nu a avut margini, am petrecut o bucată bine de timp citind tot ce se poate despre el despre modul cum se îngrijește și care sunt medicamentele pe care trebuie să le iau în caz de mușcătură, alergie sau alte infecții pe care poate să mi le provoace. Și asta nu-mi provoacă nici o teama, mai mare este frica ca să nu se întâmple același necaz ca și cu precedentul că de altfel o să am depresie și o să mă descurajez complet. Dar nu mă gândesc la asta nici un pic sper și doresc ca totul săi fie bine căci nu degeaba stau numai cu ochiul pe el. ;P  E o specie de tarantulă Brachypelma albopilosum care are nevoie de o îngrijire anumită de o hrană anumită, umeditatea și temperatura necesară.
Nu am reușit să fac poze cu noul păiangen însă e tot aceeași specie ca și precedentul și are aproape aceeași mărime... 




2 comentarii: