joi, 1 decembrie 2011

Îmbulzeală

Mă gândeam de la un timp că gata sunt fetiță exemplară îmi iubesc patria și sunt devotată țării, nu mai scriu despre troleibuze și moldoveni. Cum se pune țin post, aproape toată lumea a intrat în post intru și eu în el. Ei da știți nu mai pot tăcea eu din gură că atunci când văd că țara noastră merge de râpă cuvintele vin de la sine.

Dar hai să vă povestesc o istorioară de azi care sa întâmplat în troleibuz doar știți voi că numai despre asta vorbesc. Ei m-am sculat eu cu chiu cu vai azi ( la prima tot nu am fost) cu toate că mă scol pe la 11 la naiba nu mă pot trezi deloc, m-am îmbrăcat frumușel și haide la universitate ( nu vă mai spun ce am făcut după ce m-am sculat) când am ajuns la stația de troleibuz era lume ca la un protest ceva, cred că ei nu ar fi încăput în 2 camioane mari  dar nu în troleibuzul pe care îl așteptau toți, la naiba unde umblă lumea asta? dar nu despre asta am dorit să vă povestesc ci despre faptul că toată droaia ceea de oameni sau urcat în troleibuz, și să vedeți cum se aranjau toți ca chibritele în cutie și stăteau toți ca cocostârcii într-un picior. Of vai de capu meu cum mă simțeam atunci, și din cauză că nu mai erau locuri nici în aer da moldoveni ca „tâmpiți” tot urcă în el m-am urcat și am stat în picioare între scaune, vă închipuiți cum e să stai acolo, și când am urcat acolo am văzut că nu sunt singura care stă în capul oamenilor, ce prostie. Apoi sa mai întâmplat ca și taxatoare să fie o țâcnită urla la oameni ca o turbată și la sigur dacă avea să-i mai spună ceva un bărbat de la ultima ușă avea să-i arate cine e stăpânul că sa răstit la ea  ”când îți dau una amuș îți sar dinții” și bine avea săi facă că era tare nesuferită, tânără și proastă. Ei și nu a dat norocul peste mine nici când am venit înapoi că tot peste așa troleibuz tuflit am dat cei drept fără peripeții din astea, la o stație sau urcat 2 tineri care vorbeau tare și făceau glume pe seama tuturor și mi-a fost vesel și mie, nici nu am observat când a trecut timpu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu