duminică, 25 decembrie 2011

Început de vacanță

Eh de mult nu am mai fost pe aici, cu examenele astea chiar că nu am avut timp să mai scriu ceva. Și iată că sâmbătă am dat ultimul examen și acum mă relaxez puțin privind filme, desenând și jucându-mă online în diferite „porcării”.

 
E clar mă mai ocup eu și cu lucruri bune nu numai tâmpenii, iată de exemplu în câteva zile voi veni cu o colecție de povești pentru copii. Să nu ziceți că sunt mari de ele fiindcă eu le ador foarte mult și aștept cu nerăbdare tot ce apare noi ca să le privesc. Din cele ce privesc am observat că există o sumedenie de desene animate pentru maturi. Și pentru că am o mică experiență în desenele animate am să recomand câteva pentru maturi și câteva pentru părinții care au copii, căci de cele mai multe ori părinții nu știu ce povești să le pună copiilor și învârtesc aceleași povești ca: вини пух, Русалочка, Alba ca Zăpada sau Barbie considerându-le cele mai potrivite cu toate că lista continuie și continuie cu diferite desene animate noi și frumoase. Anul acesta am terminat cursul de „Psihologia copilului” la care am obținut nota maximă ( da, da sunt foarte mândră de asta)  îmi permit să clasific poveștile după vârstă și categorie. Sper ca să le fie de folos părinților și chiar și celor maturi iubitori de desene animate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu