sâmbătă, 3 decembrie 2011

Deficit de atenție

Astăzi am să vă prezint o colecție de poze luate de pe un sait de socializare ca odnoklassniki. Tot timpul am știut că moldovencele nu au gust și de multe ori am fost criticată pentru că vorbesc urât despre ele le iau în derâdere etc. Și iată că astăzi după atâta critică făcută am înțeles care e problema lor și de ce ele nu au gust la îmbrăcăminte.

Domnișoarele suferă de o tulburare hiperkinetică cu deficit de atenție, de fapt această boală este o tulburare de comportament care debutează în copilărie dar poate persista și la vârsta adultă. Și tot azi am înțeles de ce fetele noastre sunt ca și  „slăbuțe la minte” fiindcă dacă această tulburare nu este depistată și tratată la timp poate împiedica dezvoltarea la nivel social, școlar și profesional. Din această cauză adolescentele noastre nu învață bine și au performanțe slabe. Ca să știți cum am depistat eu acest lucru vă recomand să priviți pozele de mai jos. Pozele aparțin uneia și aceiași persoane și pentru ai păstra confidențialitatea fața persoanei a fost înlăturată...








2 comentarii:

  1. Hai nu fii rautacioasa. Nu ai selectat niste poze prea reusite. Toata lumea stie ca moldovencele arata bine.Numai ucrainiencele si polacele le bat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele sunt a unei și aceiași domnișoare, și astea sunt din ce avea ea pe acolo.... dacă le bat pe moldovenci atunci bine le fac :P

    RăspundețiȘtergere