joi, 15 decembrie 2011

Câteva chestiuțe ce mă fac să fiu fericită


Nu e cel mai bun om din lume, nu e cel mai frumos om din lume iar câte odată chiar mă enervează atât de tare că î-mi vine să strig la el în gura mare. Câte odată are niște idei că nici nu știu unde se ascund în capul lui însă îl iubesc nespus de mult, face mici chestiuțe care  acoperă negativul pe care îl are. Aceste mici chestiuțe mă fac să fiu fericită cu adevărat:


Ø  Se stăruie să atragă atenția tuturor și să fie alături de toți câte puțin.
Ø  De fiecare dată când face câte o trăsnaie î-mi zâmbește dulce și așteaptă să-l dojenesc.
Ø  Se prostește în rând cu mine de fiecare dată când eu intru în ipostaza mea de copil.
Ø  Știe tot timpul să-mi ridice dispoziția atunci când sunt tristă.
Ø  Mă încurajează mereu când sunt disperată.
Ø  Se lingușește pe lângă mine atunci când mă supăr chiar și din senin.
Ø  Nu se bosumflează nici chiar atunci când îl numesc cu cuvinte murdare sau îi fac alte chestiuțe răutăcioase.
Ø  Știe să se lingușească în așa fel încât să obțină tot ce dorește.
Ø  În fiecare dimineață mă sărută înainte de a pleca la ore, iar aceasta mă face ce-a mai fericită.
Ø  Mă întrece chiar și în ceea ce privește micile surprize.
Ø  Când mă întorc de la ore mereu mă întâmpină cu săruturi și zâmbetul lui de ștrengar.
Ø  Se stăruie să mă ajute mereu la bucătărie chiar și atunci când nu prea o dorește.
Ø  Mereu mă ajută când eu nu înțeleg ceva la computer și î-mi arată cum trebuie să fac.
Ø  Are răbdare cu mine chiar și până în cele mai mici detalii.
Ø  Când se inervează și îi vine să-mi spună ceva urât mereu schimbă cuvântul cu ceva mai moale ca să nu mă supere, (Eu însă știu cuvântul :D )
Ø  Mă telefonează deseori când termină orele doar ca să mă întrebe unde sunt.
Ø  Tot timpul mă telefonează când e în oraș și trebuie să vină acasă întrebîndu-mă „ trebuie să iau ceva de la magazin?”.
Ø  Când mergem la magazin și plătesc eu mereu trebuie sămi dea bani sau să mii pună prin buzunare ca să nu rămân eu în minus. ;P
Ø  Știe să mânânce tot ce fac chiar dacă mai târziu î-mi spune că nu ia plăcut mâncarea deloc. :P
Ø  Când îmi ies din minți că nu a făcut ceva în regulă știe să se justifice mereu, sau pur și simplu tace din gură :D.
Ø  Nu scapă nici o zi fără ca să vorbim chiar dacă suntem la depărtare, sau dacă plecăm în vizită acasă.
Ø  Cânde la depărtare nu mă lasă niciodată să adorm fără să-mi spună „noapte bună”.
Ø  După o ceartă nu așteaptă câteva zile ca să revină totul la normal și să ne împăcăm ci se întoarce peste câteva minute cu giugiulelile lui.
Ø  Tot timpul când spun către cineva câte o prostie e de acord cu mine doar ca să nu mă facă de rușine.
Ø  Mă laudă în fața prietenilor lui, și asta mă nebunește.
Ø  Știe să-mi aprecieze picturile chiar și atunci când acestea nu sunt reușite.
Ø  Cânde vorba de bârfe știe să-mi țină companie :D
Ø  Știe săi critice bine pe oamenii care nu-i iubesc.
Ø  Când nu-i place vriun bărbat care e în compania mea mereu îi găsește pricina de al ocărî.
Ø  Se stăruie să-mi facă pe plac chiar și atunci când el e în minus.
Ø  În fiecare seară î-mi aduce cana cu apă lângă pat chiar dacă nu dorește să facă acest lucru.
Ø  Î-mi spune că arăt bine chiar și atunci când arăt oribil, sau spune că culoarea cu care mi-am vopsit unghiile e  „ciotkaia” chiar dacă se uită la ea straniu.
Ø  Se sfătuie cu mine de fiecare dată când trebuie să ea decizii chiar dacă e hotărât ce trebuie să facă de înainte.
Ø  Se scobește toată ziua în nas și știe să spună cât îi e de plăcut acest lucru și cât e de bine să o faci.
Ø  Îi place toată mâncarea înafară de porumbul dulce, dar îl mănâncă și pe acesta când nu are încotro.
Ø  Când se pune la mâncat semințe de floarea soarelui știe să lase în urmă o grămadă mare de corji.
Ø  Umblă cu găuri pe la ciorapi, pantaloni fără să le atragă mare atenție.
Ø  Încalță cirapi diferiți sau pe dos și nici nu observă.
Ø  Are unghiile îngrijite și mereu miroase plăcut de la el chiar și dacă câteodată nu se spală.
Ø  Are părul lung și flocos pe care nici nu-l ea în seamă decât atunci când eu îi fac observație sau îi cade elasticul din cap.
Ø  Î-și împarte dulciurile mereu cu mine.
Ø  Știe tot timpul cum să m-ă bucure procurându-mi  pesmeț sai cipsuri, și mai știe și de care prefer.
Ø  Când pune rufe la spălat poate să pună tot ce are odată fără se separe blugi, lengeria întimă sau puloverele.
Ø  Î-mi oferă tartina lui pe care o face cu grijă și îi pare că e ce-a mai gustoasă.
Ø  De fiecare dată când nu pot terina din farfurie mă ajută mâncând resturile :D.
Ø  Mă învață să mănânc lactate și alte feluri pe care nu le prefer arătându-mi câte plusuri are sau î-mi procură iaurturi doar ca să mă învețe să le mănânc.
Ø  Î-mi dă lecții de muzică spunîndu-mi care și ce cântă, cum se numește formația sau interpretul și ce gen de muzică e.
Ø  Știe să m-ă asculte chiar și atunci când „spun cai verzi pe pereți”.
Ø  Știe să-mi facă chestiuțe mici și plăcute tot timpul doar ca să mă facă fericită.

2 comentarii:

  1. Păi, dacă face atâtea chestiuțe și îți place pentru asta, înseamnă că o meriți pe din plin, căci meriți apreciată pentru o mulțime de lucruri ce le faci.
    Fiecare are câte o parte atât negativă cât și pozitivă...

    RăspundețiȘtergere