joi, 23 februarie 2012

Altă sărbătoare prostească

În mama dracului de țărani proști ce mai există în Moldova caută numai sărbători și sărbători numai pentru a se îmbăta ca porci. Când aud de sărbători parcă le toarnă cu miere în pahar. Căutam astăzi informație despre ziua de 23 februarie să văd ce sărbătoresc țărani azi, că mă întrebau astăzi la universitate dacă am felicitat prieteni ( de gen masculin) azi.

O colegă mă întreabă  azi „ și fa la-i felicitat pe drugtu azi? și cadou i-ai luat ?” la naiba cu așa întrebări. Din câte am înțeles eu azi este ziua formării armatei ruse sau poate greșit am înțeles, în fine, e ceva legat de armată/ război ș.m.d. de aceea în primul rând nu pot să felicit nici un bărbat cu așa ceva că nu a luptat și nu are nici o legătură cu războiul, mai bine îmi aleg o zi oarecare ca săi felicit pe bărbați pentru că există, pentru că fac multe lucruri pentru nou și pentru că sunt cea ce sunt, și nu în această zi stupidă. În plus am aflat că în 1918 a luat ființă Armata roșie, ziua apărătorilor patriei în Rusia deci acum nu am decât să mă refer la toți „tâmpiții„  care doresc unire cu România și alungarea rușilor de pe teritoriul Republicii Moldova și azi sărbătoresc această zi ( mă refer doar la cei care sărbătoresc azi). Nu, cum moldovenii ăștia chiar pot să fie atât de proști și nejudecați, cum poți să te lași tu călcat în picioare doar pentru a face o sărbătoare și a te îmbăta?. Prostie și nimic altceva.
Iată ce am mai aflat eu despre această zi din cele citite: În 1871, 23 februarie, împăratul rus decretează încetarea predării limbii române în școlile din Basarabia țaristă. 
În 1907, 23 februarie, au loc primele mișcări țărănești mai însemnate din România.
În 1919, 23 februarie, a fost fondat Partidul Fascist de către Benito Mussolini,devenit în 1922 premier al Italiei,  din această poziție politică el a trecut treptat către un regim dictatorial. Și multe alte evenimente legate de războaie, lupte, răscoale, incendii, morți ș.m.d. iar moldovenii noștri sărbătoresc fericiți cu muzică, băuturi și „crăpăruri„ ce să mai vorbim. 

2 comentarii:

  1. hahaha...

    felicitări.... :))))

    oamenii se bucură și beau, dar nu știu pentru ce anume... :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. da eu am aflat de ce... chiar îmi era interesant de ce sărbătoresc ei ziua asta
    :D....

    RăspundețiȘtergere