sâmbătă, 11 februarie 2012

Trădători

Nu am scris de mult ceva pe blog,nu pentru că am fost prea ocupată însă pentru că nu prea aveam idei despre ce să scriu.Astăzi însă am să vă vorbesc despre trădare.

Există câteva tipuri de oameni cum ar fi: cei care te trădează și nu mai doresc să comunice cu tine, care te trădează însă în față ta se comportă de parcă ați fi cei mai buni prieteni și al treilea tip de trădători ( care mă uimesc foarte mult) sunt cei care te trădează însă se comportă cu tine în așa mod de parcă tu i-ai fi trădat. Unii i-ar numi cu „două fețe” eu însă îi numesc „oameni fără logică” (tâmpiți). Nu aș putea să fac un portret psihologic acestor persoane doar din motiv că nu cunosc prea multe detalii psihologice în privința unor astfel de oameni. Unicul motiv care ma făcut să scriu despre aceasta a fost experiența proprie de viață care a lăsat o amprentă pe „raftul meu de momente trăite”. Mi sa întâmplat cu ceva timp în urmă cu niște colegi de grupă care de la un timp au început să se comporte într-un mod diferit. Nu doresc să povestesc detalii despre acest caz însă doresc să spun că e o chestie destul de neplăcută când vezi că oamenii nu au nici un pic de stimă și în primul rând față de ei înșine. Nu mă miră faptul că există astfel de oameni, doar lumea e plină de „nemernici”.  Despre primul tip aș putea să spun că sunt persoane indiferente, ei te trădează și încetează să mai comunice cu tine în schimb pe la spate vor vorbi tot felul de „porcării” despre imaginea ta și îți vor divulga toate secretele. În plus aceștia vor face totul ca ceilalți să te creadă cea mai stupidă persoană din lume. Cât despre cel de al doilea tip aș putea spune că se numesc „fățarnici” pe la spate dau cu cuțitul în tine pe când în față îți arată că sunt cei mai buni prieteni, de ăștia însă ar trebui să te ferești cel mai mult, fiindcă sunt cei mai periculoși. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu