miercuri, 1 februarie 2012

Non democrație

Dragii, mei nu știam ce să mai scriu, ei în fine aveam azi eu o idee că să laud o profesoară cu care anul acesta am să fac lecții, dar despre aceasta am să scriu în articolul următor. Astăzi am să vă scriu despre oameni cu mai puțină cultură, ha ha ha, de parcă nu asta scriu în fiecare zi. Nu, astăzi am să vă scriu despre o ediție specială, senzațională.

Ca de obicei m-ă întorc de la universitate, mă schimb de haine, îmi spăl mâinile ca oamenii culturali, mănânc, aprind calculatorul și mai intru prin internet. Da desigur am și eu diferite saituri de socializare, controlez poșta la toate și ca la urmă intru pe Odnoklassniki.ru, acum intru foarte rar pe el fiindcă mă irită culoarea orange a lor. Da, ca și toți am o sumedenie de mesaje pe care nu le citesc, sau la care nu răspund, astăzi primesc un mesaj de la o domnișoară ( numele căruia nu pot să-l spun de aceea am s-o numesc domnișoara x) iată ce scrie ea: ”Te-as sfatui ca in blogul tau, sa scrii ceva mai frumos,ca nu de alta,dar te va afla mai multa lume ce prostii scrii pe blogul tau de 2 bani, si pur si simplu nu vei fi fericita de viata ta....Si vreau sa-ti amintesc ca in tara asta de prosti cum o numesti tu, te-ai nascut tu, parintii tai ti-au dat viata, si deci toate neamurile tale cu tine impreuna, cu tot cu prietenii tai, cu tot,sa inteleg ca toti sunt prosti nu???Fii mai cumsecade, ca nu de alta, dar Dumnezeu te va pedepsi, pentru afirmatiile proaste pe care le faci.Posteaza ceva ca lumea,daca si vrei sa ai un blog....pentru ca pe prostii n-o sa-ti ridici rattingul,dar o sa-ti ridici gradul de ,,inteligenta,, pe care il ai in capul tau.Cel mai usor e sa critici, dar sa faci lucruri frumoase, si sa incerci sa schimbi ceva in tara asta, tu nu esti in stare.Pai vreau sa-ti zic ca de asta si Moldova va fi o tara saraca,pentru ca lumea nu vrea sa faca ceva,dar numai sa critice si sa distruga,si sa o faca pe desteptii...Te sfatui fii mai cu inima, si incearca sa faci lucruri frumoase,daca si vrei ca cu timpul sa se schimbe ceva in tara aceasta!!! ””

Haide să iau câte o propoziție aparte și săi lămuresc domnișoarei unde îi este poziția ei. 
În primul rând nu am nevoie de sfaturi de la o femeie.
 În al doilea rând dragă domnișoară X nu pot să am probleme din cauza a ceea ce scriu fiindcă: nu critic o persoană anumită în parte, nu încalc drepturile unei persoane și nu jignesc pe nimeni în parte. 
În al treilea rând, nu există reguli de formare a unui blog și nimeni nu-mi poate interzice să-mi exprim liber opiniile, doar trăim într-o țară democrată. 
În al patrulea rând, blogul meu nu-mi aduce absolut nici un venit nici aceeași 2 bani de care vorbești tu și mai departe  ”nu vei fi fericită de viața ta”- asta miroase a prostie. 
Mai departe X dorește să-mi amintească ceva despre rude și prieteni că sunt moldoveni. Vreau să menționez că nu am rupturi în memorie și când m-am referit la moldoveni atunci m-am referit la o parte din ei  (desigur că la marea parte) însă nu am specificat concret cine din ei așa că acolo poate să între și rude, și prieteni ș.m.d. 
Nu am înțeles mai departe ce a avut ea în vedere prin „cumsecade” căci eu la sigur nu doresc să fiu așa cum îmi cade ci doresc să fiu un om dezvoltat în mai multe direcții. În plus am observat că domnișoara X e foarte religioasă, a menționat de D-zeu și nu numai o dată, mi-a mai urat ca Dumnezeu să fie cu mine ( într-un alt mesaj). 
”Să postez ceva ca lumea”, la ce naiba ar trebui să fiu eu ca toată gloata? de ce nu ar trebui să am eu părerea mea personală, ideile mele?; să-mi ridic  rattingul ( rating-ul) și nu gradul de inteligență? (nivelul de inteligență se spune corect). Oare despre ce rating a vorbit ea, doar nu sunt la un concurs oarecare. 
domnișoara X mai vorbește despre faptul că numai critic și nu știu ce... De unde știe ea ce fac eu, e vreun spion/iscoadă ?
P.S 
Dragă, domnișoară X îți sunt recunoscătoare pentru că îți faci griji pentru mine și că ți-ai luat responsabilitatea de a oferi sfaturi. Doresc să-ți aduc la cunoștință că eu nu pot avea nici un fel de probleme din cauza blogului meu fiindcă nu încalc nici un fel de drepturi. Oricine are dreptul de a vorbi, dacă am fi fost pe timpul domniei lui  Iosif Stalin, Vladimir Ilici Lenin la sigur nu aș fi scris așa ceva. Cât despre pedeapsa lui Dumnezeu îți aduc la cunoștință următoarele lucruri: El nea înzestrat cu „liber arbitru” ceea ce înseamnă „libertatea de a gândi ce vrei”, „libertatea de a face ce vrei” și „libertatea cuvântului” (cred că poți deduce singură). În plus dacă te simți o persoană pe care le-am descris în articolele precedente și te simți ofensată cu ceva atunci să știi că nu ești obligată ca să-mi citești blogul și să urmărești fiecare articol pus de mine. Îți mai spun o dată nu am nici un venit de pe acest blog și nu primesc nici o recompensă pentru fiecare vizitator, acesta este un mic jurnal în care î-mi expun părerile privitor la țara noastră...
  
Ei bine, acum am să vă spun care este problema moldovenilor. Poporul moldovenesc este ca „o turmă de oi” condusă de un păstor, ei se tem să-și expună părerea, se tem să-și apere drepturile de aceea suntem cea mai păcătoasă țară, locuim în nămol și în sărăcie. Oamenii se ceartă și se stăruie să arate care e mai înțelept și care are mai multe capete, se stăruie să-și închidă gura unu altuia fiind lipsiți de multe lucruri. 

4 comentarii:

  1. cand te gandesti cat de mult se plange lumea in legatura cu democratia si pana la urma e cel mai bun sistem care s-a inventat pana acum..

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă tot te dai aşa inteligentă, ar fi trebuit să ştii deja că verbul "a se starui" nu există. Corect este "a se strădui". Good luck !

    RăspundețiȘtergere