joi, 24 noiembrie 2011

Ce fel de sânge am :D

Ei după câteva ore state în continuu la calculator în nemișcare, căci am scris o parte din Teza de obiect căci la naiba o am de prezentat marți, am hotărât să fac un mic test care după forma mâinilor îți spune ce fel de sânge curge prin tine.
Testul e în limba rusă și pentru a nu-i schimba sensul vă voi scrie răspunsul în limba rusă : „ Вы- потомственная княжна. Ваши руки- руки настоящей княжныю у вас есть царственность и гармония, чуственнач грация и влекущая женственность. Именно ради таких женшин завоёвывали города, создавали шелевры искусства и просто теряли голову. Ваш внутренний мир прекрасен и в то же время в нём тайна, которую так хочется открыть каждому мужчине!Лучшее украшение Ваших рук – дизайнерский маникюр и ежедневный уход – крем и пилинг.
Ei ce să mai vorbim aici scrie tare serios tot, am și uitat cuvintele când am auzit că anume pentru așa femei înainte se cucereau orașe și se făceau capodopere... Ehhhh !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu