luni, 21 noiembrie 2011

Off femeile astea :D


Hmmm, cât e de greu să arăți a om normal atunci când ai de făcut o alegere șin asta am simțito azo când din sutele de recete de torturi trebuia să aleg una. Parcă eram om stricat la cap și unu și altu pare a fi gustos și acela e interesant și celălalt, și cel mai important este că nu știi cum ți se va primi dar dorești ca tortul să se primească ideal și of cât chin și nevoie pentru o rețetă.
În plus dacă ar mai fi numai oameni de casă atunci chiar dacă o voi da-o în bară nu o să știe nimeni da așa vor mai fi și persoane cunoscute în fața cărora ca și fiecare om vrei să arăți super tare, să nu meargă după aceasta acasă și să spună că nu știu a găti sau că am încercat să coc și eu ceva și nu a ieșit nimic din asta. Și dacă nu am fi toți atât de interesați de părerea celorlalți despre noi viața ar fi clar că mai ușoară dar așa prostia asta că ce o să creadă vecinul sau vecina despre mine e greu de înlăturat. Ei și din atâtea recete e clar că cu greu dar am ales tot nu una dar două că dacă nu va fi frișcă la magazin atunci să nu o dau în bară dar ca orișicare gospodină să am ieșire din situație ușor simplu și fără stres sau panică. Eu nici nu mai am ce v-ă spune înafară de faptul că am perdut câteva ore numai pe căutatul recetelor dar cât timp î-mi va lua pregătitul tortului nici nu doresc să mă gândesc la aceasta. Dar totuși sper să se primească gustos, foarte gustos. Mâine vă spun ce sa primit din toată chestia aceasta și dacă sunt gospodină bună sau nu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu