marți, 1 noiembrie 2011

De dimineață


Astăzi aș spune că e o zi c-am tristă, nu pentru că aș fi ieșit afară și i-aș fi simțit aerul greoi și rece ci am privit cu ochiul doar pe fereastră. Ziua aceasta pentru mine va fi foarte lungă fiindcă m-am sculat de dimineață, de obicei mă scol pe la 10.30-11.00 astăzi la pe la șapte...

noaptea aceasta a fost c-am grea m-am culcat pe la 3.40 tolănindu-mă și întorcându-mă pe pat de pe o parte pe alta, nu am m-ai adormit, am întins mâna spre telefon-era 4.24, am ațipit puțin și m-am trezit pe la cinci, stăteam cu ochii deschiși cugetând asupra unor lucruri, parcă nu am stat mult însă a sunat deșteptătorul probabil era șase și un sfert, am m-ai stat puțin în pat și la Șapte deja eram în picioare, am băut un ceai apoi m-am așezat la calculator, timpul a trecut atât de repede că acum e ora 11.07min. Poate că toate acestea se întâmplă din cauză că sunt bolnavă, am prins și eu o gripă din alea bunișoare. Nu merg la Universitate și nu trăiesc acele sentimente pe care le trăiam de obicei atunci când întâlneam pe drum diferite situații stranii. Boschetari care stau pe drum cu mâinile întinse, îmbulzeală în troleibuz, babe care se ceartă ca „nebunele” că nu l-e ajunge loc, cupluri care se ceartă prin public fără rușine sau domni/șoare care se ceartă cu iubitul/ a lor numindui „ ești un bou” sau  „ești o proastă”, aruncând receptorul,tineri care rămân pe unda lor stând cu căștile în urechi,  șoferi nemulțumiți de serviciul lor înjurând pe cei din jur și în toată atmosfera asta urâtă m-ai urcă în troleibuz și câte o „fifă glamour”  cărei nu-i place îmbulzeala făcând câte o privire urâcioasă dând senzația că e un personaj negativ din poveste. Sunt scutită de toate astea petrecându-mi diminețile singură în fața calculatorului acestea sunt clipele care le prețuiesc cel m-ai mult, m-ă simt în atmosfera mea liberă și plăcută. Și cred că în aceste dimineți este potrivit să asculți cântece care î-ți provoacă zâmbete și dispoziție bună pe toată ziua... Eu astăzi m-am oprit la acesta... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu