joi, 17 noiembrie 2011

Modelul bărbatului

Astăzi am să vă povestesc așa un mic secret al fetelor, atunci când nu avem ce face știți ca și toate vrăbiuțele fetele încep să se descarce povestind diferite baliverne de ale lor dar cea mai des întâlnită este discuția despre băieți, cum ar trebui să fie un băiat sau persoana ideală pentru ele, cum ar trebui să arate și multe alte chestii.

Ei și ca de obicei aceasta nu este o discuție intelectuală pentru mine și nu mă implic în ele cu vorba. Cu câteva lecții în urmă am avut o lecție la sociologie despre cum pentru noi ar trebui să fie un bărbat ideal, e clar că oameni ideali nu există dar totuși fiecare își expuneau părerile. După aceea toate au început să spună cum trebuie să arate iubitul lor ș.m.d. și majoritatea din ele visează la băieți blonzi, nalți, cu ochi albaștri, ei am fost întrebată și eu la care am răspuns că bărbatul care îmi este alături acela e și potrivit pentru mine și e așa cum doresc eu să arate altfel nu eram alături de el. E un răspuns destul de frumos, nu? și totuși știți voi cum sunt fetele pentru ele acesta nu este un răspuns concret așa că le-am mai spus că ador normanzii la care ele sau holbat la mine nedumerite, le-am mai spus că aceștia se numesc Vikingi.
La ce credeți că se gândește lumea, cum mie poate să-mi placă niște războinici murdari și nespălați care au dispărut de mult?
Dar, haideți să vă povestesc puțin despre ei: normanzii/ vikingi au fost războinici scandinavi, care în perioada 800-1050 au dominat jumătatea nordică a Europei. Au fost plini de cruzime și  curajoși și în lupte, dar aveau și ocupații pașnice precum comerțul și construirea de așezări.Datorită îndrăznelii lor erau adversari temuți, care prin acțiunile lor de pradă au stârnit teamă și panică în rândul populației băștinașe. Ei cam asta e ceea ce am găsit eu despre ei voi dacă doriți să aflați mai multe puteți căuta prin internet. 
De ce îi ador eu atât de mult și dacă aș putea face o călătorie în timp aș alege anume timpul în care ei au trăit. Cu toate că erau săraci și murdari mie îmi plac așa fiindcă atunci toți erau așa nu aveam să cunosc igiena atât de bine sau toaletele de acum nu aveam să am nevoie de parfumuri și de alte chestii moderne. Ador curajul lor, figura lor mare, hainele lor din piele, părul lor lung. 
Mai jos puteți observa câteva poze plăcute mie. Actorul se numește Jason Momoa aici prezint câteva cadre din filmul „Игра престолов” în care el a jucat rolul de Khan Dotrac unul dintre cei mai puternici conducători ai chalilor, luptător neînvins, unul dintre cei mai bogați oameni din acele orașe. Țin să menționez că îmi place rolul pe care îl joacă aici ca viking în realitate însă el este un băiețel ca toi cei din timpurile noastre. Ultimul său film a fost „Конан варвар” în rolul principal. 





2 comentarii:

  1. aiștia îs mujîși adivaraț... :)

    Cultura scandinavă în genere este ceva deosebit, a fost și va fi. Țările scandinave (Norvegia, Finlanda), și la moment sunt țări independente, și nu caută să adere la diferite uniuni europene degradante de cultură...

    Acolo oamenii sunt oameni... :)

    Apropo, ar fi bine ca despre această cultură nordică/scandinavă/germanică, să se studieze și pe la noi, căci din câte cunosc, la noi nu prea se știe despre mitologia scandinavă, cultura care a fost și care este la moment...

    Recomand pentru un început de citire/studiere, să fie citită lucrarea lui Varg Vikernes „Vargsmal”, în care sunt redate o parte din miturile germanice, plus critică la cei noi veniți pe pământurile lor, care le-au infectat cultura...

    Baftă...

    P.S. Părerea mea, e că într-o persoană cel mai important este partea sufletească/intelectuală...

    RăspundețiȘtergere
  2. mersy mult..da cu adevărat cultura lor e ceva ce face de studiat.... frumos plăcut și interesant..
    Însă la noi nu se studiază ceea ce e cu adevărat important și interesant ci mai degrabă politica, religia și diferite chestii ce țin de viața personală..

    RăspundețiȘtergere