luni, 14 noiembrie 2011

Victoria's Secret Fashion Show


Ei și ca să nu spuneți că m-am luat numai de moldoveni și vorbesc numai de rău despre ei atunci am hotărât să fac un alt post despre modă. Cred că mulți cunosc că săptămâna trecută a fost prezentarea de lengerie intimă Victoria's Secret, și eu ca un mare critic am hotărât să descos câteva modele care au fost prezentate acolo, din păcate eu nu am fost prezentă dar am găsit câteva poze în internet.




Ca exemplu poza dată, la ce naiba i s-au dat atâtea umbrele? Ea ce o să umble prin ploaie în lengerie intimă? Și mănușile alea pe mână la ce servesc?  Da chestia ăia neagră așa și nu am înțeles ce e și la ce servește.

Sau această poză. Ce-s cu boambele alea de prin părți, pentru ce sunt ele, sau poate că sunt niștă căști de pus în cap și dacă una se deteriorează alta e de schimb. Sau dacă lengeria această se poartă în așa complect atunci nici gratis să mi-o ofere că nu aș purtao.

 Aceasta, eu nu am înțeles ce arătau ei acolo lengerie intimă sau maiouri și fuste? Și ce au boambele alea colorate și mănușile de pe mână cu lengeria?

Poza dată chiar că mi-a provocat dezgust, deasupra la lengeria verde cu orange chestia ăia din piele pe care nu o poți numi nici într-un fel  nu e nici rochie nici bluză, wtf?  Și aripilea alea, cizmele celea lungi, aoleu!

La naiba, aici aș spune că a fost la defilare și un pinguin cărui i s-au furat culorile.

 La această imagine mă voi abține de la comentarii, cred că voi vedeți și singuri. Dar la naiba cum poți să combini atâtea culori și să îmbraci un om  sau poate că designerul e daltonic și el a văzut nu-mai o culoare? Dar desprea cea care stă jos chiar că nu doresc să vorbesc nimic parcă s-a îmbrăcat din urnele de gunoi.

Pentru această poză aș pune un 10+ perna de siguranță face vârf la toate, nu dă să cazi pe popo și să te lovești.
Și aici o mică reclamă: „ A-ți căzut vreodată pe popo? Cum va-ți simțit? Noi am găsit soluția! Doriți ca data viitoare să vă protejați de vânătăile și durerile provocate de căderea pe popo? Atunci procurați moile perne de siguranță de la  Victoria's Secret. Siguranță garantată!”

 Ei și cum? dacă ați avut și voi senzația că a-ți fost la vriun carnaval atunci să știți că nu sunteți unicii oameni cu gust la îmbrăcăminte de pe planetă sunt și eu printre voi. Dar cel mai important în toată manifestația dată a fost faptul că toți se simțeau atât de fericiți și satisfăcuți la maximum. 

Un comentariu: