luni, 14 noiembrie 2011

Tipa incultă


Ei! Și din nou vin eu cu istorioare din troleibuz ca să arăt cât de educat este poporul moldovenesc. Azi am să v-ă vorbesc despre lucruri ce ține de educație. Știți nu sunt o persoană care direct ce intră în troleibuz caută cu capul să vadă unde să ia loc, urc ca un om educat fără să mă îmbulzesc sau să împing pe cineva sunt atentă să nu ating pe nimeni și să nu creiez disconfort oamenilor, după ce  toate babele î-și ocupă locul dacă rămâne un scaun liber încerc să mă așez și eu.

Ei și dacă la alte stații se urcă babe le ofer și eu locul să nu m-ai stea în picioare și să bolborosească cât de needucați sunt tinerii de azi. Și iată azi după ore urc în troleibuz și ca de obicei e „tuflit” că oamenii stau lipiți cu capurile de geam. Ca de obicei ca cel ma-i josuț om din troleibuz, în afară de băbuțe, sunt înghesuită și turtită și călcată de toți, dă mărog eu nu sunt de vină că mama nu m-a născut o girafă. Lângă mine stătea un scaun liber și fiind-că erau numai tineri prin jur nu se așeza nimeni iar eu ca să nu fiu „mototolită” am luat loc, la următoarea stație se urcă o domnă după părerea mea avea în jur la 30 ani, fardată, chitită, care a venit lângă mine holbându-se ca o incultă, nu mă simțeam eu comod și iam oferit locul, și ce credeți ea needucata sa așezat în locul meu și nici mulțumesc nu mi-a spus. Of, iar eu m-am inervat că probabil î-mi ieșea foc pe urechi, eu î-ți ofer locul meu și tu „tâmpito” te cocoțezi pe el fără să ai un pic de politețe, eu ce sunt datoare să-ți ofer ție locul? Eh și ce m-aș m-ai întoarce atunci și când i-aș arde o giantă așa cum e plină la mine în cap urlând la ea să-mi dea locul înapoi dacă e idioată, dar m-ă gândesc ei ce să mă iau de cap cu un prost. Dar în gândul meu nu-mai eu știu în câte feluri am făcut-o, iar la acel moment î-mi doream să fie așa o lege care permite ca pe moldovenii needucați săi scoți la moment afară și să-i începi a bate cu picioarele ca altă dată să nu se mai comporte urât. Am mers eu 6 stații înervată foc pe tipa (titlul de domnă trebuie să-l meriți) în cauză, gândindumă că dacă ea e așa needucată atunci de copiii ei nici nu mai doresc să aud ce educație poate să ofere o incultă?
Când mă gândesc că mâne iar trebuie să dau ochii cu prostia moldovanului atunci nici nu mii a ieși din casă.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu