duminică, 27 noiembrie 2011

Despre singurătate

Dacă m-ar întreba cineva ce detest cel mai mult la momentul de față aÈ™ spune: singurătatea în care mă aflu. ÃŽnconjurată de o mulÈ›ime de oameni realizez până la urmă că sunt mereu singură, chiar È™i atunci când sunt alături de oameni, când iau masa, când merg la universitate, când mă aflu acolo întotdeauna sunt singură. 
Golul dinăuntru nu mi-l umple nimeni, puÈ›ini oameni se stăruie s-o facă, alÈ›ii nici nu o doresc iar alÈ›i pur È™i simplu se bucură de faptul că sunt tristă. Nu cad des în stări de acest gen fiindcă de cele mai dese ori obiÈ™nuiesc să mă ocup cu lucruri de prisos doar pentru a nu mă gândi la singurătatea în care mă aflu. Știu că oamenii chiar dacă se află într-o mulÈ›ime de oameni tot una sunt singuri È™i asta mă face mai puternică fiindcă È™tiu că nu numai eu am această stare. Ce înseamnă a fi singur atunci când tu ai nevoie cel mai mult de o persoană alături? ”durere”, căci prezenÈ›a persoanei de alături nu nu umple golul pe care îl ai. Dintotdeauna am fost singură È™i totodată înconjurată de oameni, am avut libera alegere de a le È›ine compania sau de a pleca în camera mea pe care o iubeam cel mai mult. Și tot timpul alegeam a doua variantă să stau în singurătate în colÈ›iÈ™orul meu acolo unde mă simÈ›eam cel mai bine, unde puteam face tot ceea ce doream tot ceea ce se putea de făcut, alegeam să privesc un film să scriu ceva tâmpenii, să desenez È™i să stau în intimitatea mea ore întregi fără a dori să fiu deranjată. Refuzam luatul meselor sau de cele mai dese ori le luam în camera mea doar pentru a nu mă despărÈ›i de ea. Acum nu mai am spaÈ›iul meu privat în care aÈ™ putea face acele lucruri È™i totuÈ™i sunt singură iar câteodată chiar îmi este teamă ca nu cumva intimitatea È™i singurătatea mea de odinioară să fi acÈ›ionat negativ asupra formării mele. Cineva spunea că un om care „crede” nu poate fi niciodată singur, însă eu cred -cred în realitate însă sunt singură, atunci care e sensul acestor cuvinte? .... Un poet scria „ voi care vă întoarceÈ›i acasă È™i după ce a-È›i închis uÈ™a spuneÈ›i ,, bună seara” voi nu È™tiÈ›i ce-înseamnă să intri pe ușă tăcând”, da, È™i atunci realizez că sunt persoane cărora le este mult mai greu în singurătatea lor nu au cu cine vorbi nu au cu cine schimba un cuvânt È™i asta e mult mai dureros decât singurătatea mea internă. Astfel mă pot calma È™i pot duce zi de zi mai uÈ™or povara singurătății care mă persistă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu