joi, 17 noiembrie 2011

Ziua studentului

Mai întâi de toate cu ocazia zilei de azi „ Ziua studentului” doresc să-i felicit pe toți studenții să le doresc multă baftă în toate sănătate și succese la examene, lucrări ș.m.d.

 
În această zi nu am stat nici eu chiar lenevind acasă dar am fost la un flashmob organizat de studenții de la filosofie, azi mai este și „Ziua mondială a filosofiei”, ei nu erau ei toți de la filosofie am înțeles că erau și de la antropologie și dintr-un alt liceu, dar treaba lor. Trebuiau să se strângă toți pe la unu dar cum sunt moldovenii la noi vă dați seama că la unu nu era nimeni, pe moldoveni trebuie săi inviți cu 3 ore înainte ca să-ți ajungă la timp. Așa că până au ajuns până sau aranjat toți pe scări în fața Teatrului de operă și balet, a trecut cam multișor iar eu am înghețat dea binelea cam o oră și ceva. O profesoară îi aranja pe toți ca la clasa primară care și cum trebuie să stea, la naiba cu așa flashmob, i-au mai legat cu niște panglici cu culorile Drapelului Republicii Moldova, ei nu am cuvinte, au format toată gloata cuvântul filosofie și au mai strigat (urlat) ceva în glas dar nu am înțeles ce și câteva minute au făcut naiba să-i ea ce, că tot nu am înțeles. Ce să m-ai vorbesc erau toți neorganizați cu gențile în spate care strigau care întârziau unii deja se așezau alții încă stau în picioare, mai pe scurt nimica treabă. E clar că la moldoveni cuvântul de flashmob în adevăratul sens degrabă nici nu o să ajungă da măcar ceva.
Eu ca spectator nu am fost nici un pic intrigată de ceea ce au făcut ei, puțini au văzut ce au făcut și tot cum au văzut așa și au uitat. Cel puțin pot să-i felicit pe cei care au ieșit și au înghețat făcând toată prostia aceasta.


2 comentarii:

  1. asta e realitatea, însă, sunt câțiva „neudaciniși”, care consideră că au făcut treabă bună... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D ei dap asta numai ei consideră, dar oameni car eu văzut asta cred că e „câcat”

    RăspundețiȘtergere