vineri, 11 noiembrie 2011

Prostia moldovenilor


Offff și din nou muzică, pe zi ce trece mă conving că moldovenii sunt cei mai degradați oameni de pe planetă. Da, și nu mă refer la toți dar la mare parte din ei. Și dacă doriți să vă convingeți de acest lucru nu aveți decât să vă urcați în troleibuz și să faceți câteva călătorii cu el. Și eu ca un mare călător care parcurge o distanță destul de mare în troleibuz am parte de momente „plăcute„  în fiecare zi.

Dar hai să vă povestesc peste ce tâmpenii am dat azi, din cauză că am fost răcită a naibii de tare și am avut urechile astupate până o să-mi revin nu am să pot sta cu căștile în urechi de aceea iată ce se întâmplă cu mine. Azi când făceam drum dus la universitate iată că pe la jumătate de drum se urcă o babă foarte nemulțumită care a început să „ragă” în gura mare la o domnișoară care pălăvrăgea ceva cu șoferul, baba urla cât o ținea gura că din cauza ei vom face accident și că ea diseară o să telefoneze la „dispecerscaia„ să spună ce face șoferul, domnișoara în cauză a întors câteva cuvinte înapoi și iată că sa aprins focul, băboiul a început să o ocărască și m-ai tare ajungând până la părinții și buneii domnișoarei făcându-i  cu ou și cu oțet, apoi ei i s-au alăturat și alte babe care urlau ca scăpatele. Și m-ă mira faptul fă ele sunt cele de la care trebuie să luăm exemplu și tot ele sunt cele pe care trebuie să le respectăm, când ele sunt și m-ai rele decât câinii scăpați de la legătoare, cică generația lor era mai educată, eu la sigur că nu văd asta. Ei și asta nu e tot după lecții m-ă urc din nou în troleibuz deja spre casă și care e faza văd alte cadre, un moșneag agresiv, dase în jos suportul ăla de la bară care se dă în jos pentru invalizi, taxatorul trecând pe alături l-a ridicat înapoi și moșneagul a început să „urle ca bolnavul în gura mare” la taxator (da și văi ti încurcî? Și ai avut tu treabî sî rîdiși? Vrei problemi? Ia uiti la dânsu măi încî răspundi înapoi...) a m-ai tuflit multe și nejudecate după care a început să bombănească ceva urât pe sub nas, taxatorul fiind și el un bărbat destul de învârstă. Nu dă mult și la următoarea stație urcă o pereche care se contrau ca doi câini, domnișoara a luat loc lângă mine băiatul a rămas în picioare și se ciupeau cu cuvinte, vorbeau ceva de vize, cică  planuiau o călătorie uneva( probabil în altă țară) pe câteva zile iar fata dorea săi deschidă viză, la care băiatul i-a răspuns înapoi că  „ nu gândești ce vorbeși, eu de atâta timp acolo și nu am viză da ție o să-ți facă viză, când spui câte una și m-ai luat repede cu prostiile astea ...” a m-ai spus el multe dar nu doresc să le repet nu cred că sunt atât de interesante, la rându ei și domnișoara înfârnată se justifica și arunca și ea niște cuvinte împotriva lui. Și dacă serios mie î-mi crăpau răbdările deja și dacă ei aveau să mai continuie în așa mod chiar că aveam să le fac o observație agresivă să-și clarifice problemele acasă nu între oameni, dar spre fericirea mea ei au și încetat cearta trecând întro discuție m-ai distractivă, el a început să se holbeze la mine și săi povestească ei cum era la școală și ce șmecherii făcea apoi trăgea cu ochiul la mine să vadă dacă mă zâmbesc la glumele lui sau nu, eu ca un om educat sigur că nu aveam să mă râd singură într-o parte și încă la povestirile prostești a unui individ în troleibuz, tipul a tot povestit ba una ba alta, ba î-și reclama ghiozdanul timp de 4 stații, apoi a trebuit să cobor la aceeași stație s-au coborât și ei. Eu bucuroasă că am scăpat de toți „tâmpiții„   m-ă îndreptam cu ce-a mai mare bucurie spre casă. Acum stau și î-mi aduc aminte de cele întâmplate și î-mi dau seama că întradevăr moldovenii nu sunt cunoscuți cu normele etice, cu formele de politețe nici 1%.  

Un comentariu:

  1. Da ai dreptate in privinta majoritatii moldovenilor.Eu am avut ghinionul sa vin pe lume din parinti moldoveni.Dar bine ca m-am nascut si am crescut in Brasov.Ar trebui inchisi mare parte din ei pentru prostie.Nu mai pun la socoteala ca daca are cineva ghinionul sa mai si lucreze intr-un colectiv de babe moldovence,care pe linga prostia lor crasa mai si pretind maniere generatiei tinere.Am ceva legaturi cu...Moldoprostova dar zi-le ca le zici bine.

    RăspundețiȘtergere