miercuri, 5 octombrie 2011

De ziua profesorilor



Dragi Profesori!
Astăzi este ziua voastră însă și  o zi importantă pentru noi toți studenți/elevi. Nu am posibilitate să v-ă felicit pe toți în parte pe categorii însă mă adresez tuturor celor care contribuie la educarea și formarea noastră ca personalități aducându-vă sincere felicitări și mulțumiri pentru timpul care ni-l acordați pentru ceea ce faceți pentru noi. V-ă mulțumesc pentru că sunteți și răbdători, înțelegători, veseli. Uneori aveți și clipe triste deoarece sunteți oameni- oameni cu sentimente, uneori noi vă supărăm însă nu din cauza că am dori să facem lucrul acesta, doar că sântem încă neândemânatici și fără experiențe, d-voastră însă meritați toată lauda și respectul pentru eforturile depuse de a ne face oameni cărturari.


Datorită vouă noi ajungem acolo unde ajungem, fie măturători de stradă-simpli muncitori, fie în posturi înalte, însă toți trec prin mâinile voastre, nu avem ce face fiind-că statul ne oferă serviciile date voi însă depuneți toate eforturile pentru ca noi să ajungem oameni mari. Nu consider că cadourile pe care le veți primi azi sunt ca o mulțumire pentru tot ceea ce faceți, cred că nu ar trebui să așteptați o zi în care toți să vă mulțumească pentru meritele deosebite ci să primiți cadouri în orișicare zi la care nici nu v-ă așteptați. Dar fiindcă sa ales o zi în care să vă mulțumim și ea este astăzi noi toți cei care suntem sub tutela voastră vă arătăm cât de prețioși sunteți voi pentru noi.
Din partea mea special doresc să mulțumesc tuturor profesorilor care au contribuit la formarea mea ca personalitate și care reprezintă o părticică din ceea ce fac eu acum și unde am ajuns. Nu știți cât de mult ați contribuit ca eu să ajung să fac această facultate, cu toată nici unul din voi nu m-a îndrumat aici prin comportamentul vostru și modul de a preda eu am simți necesitateta să fac facultatea de psihologie pentru a înțelege ce vă determină pe unii din voi să fiți atât de brutali și corupți, de aceea vă mulțumesc nespus de mult fiindcă ceea ce învăț a ajuns să fie o parte din mine și o facultate special pentru mine.
Merite deosebite, mulțumiri sincere, calde felicitări pentru toți profesorii.

2 comentarii:

  1. draga,

    ca tot esti studenta la Psiho si St. Ed...faci de ras profesorii....in formularea "Va multumesc" va se scrie legat...eu multumesc voua...cam asa s-ar traduce....

    RăspundețiȘtergere
  2. restul nu l-am mai citit...dar cred ca mai gaseam...:D

    RăspundețiȘtergere