luni, 31 octombrie 2011

Pe cine l-ar interesa viața mea privată

Of! Cât de repede m-ai circulă bârfele astea. Știam și eu că viața personală este ceva privat numai pentru mine și persoana de alături, atunci de ce ar trebui să se implice și cel pe care nu-l privește aceasta. Dacă ies cu un băiat la o discuție, la o cafea sau în plimbare, nu înseamnă că este iubitul meu sau că pun coarne cuiva. Ce naiba chiar nu pot să am spațiul mei intim în care să nu se implice toată gloata?.

Să zicem că persoana de sex opus este o persoană de același sex ca și mine, atunci sunt sigură că nici nu avea să se observe că stau în compania cuiva. Cât de naiv și stupid trebuie să fii ca să te implici în viața altui om și să bârfești despre el, oare chiar bârfa dată merită să strice o relație dintre oameni? Cu toate că majoritatea oamenilor cu care colaborez știu că am o relație de lungă durată, tot ei scot bârfe.
Cum circulă bârfele? Ca telefonul stricat. Cred că cu toți cunoaștem acest joc când, primul copil spune un cuvânt/ propoziție și la ultimul copil ajunge cu totul alt cuvânt/ propoziție. Mesajul primit de la o persoană se diferă cu totul la cealaltă persoană, deoarece prin mimică, tonul vocii, sens nu poți exprima exact mesajul primit.
Majoritatea atunci când te văd cu o persoană de sex opus se gândesc la faptul că între voi există o reacție ci nu o simplă prietenie sau pur și simplu o discuție consolatoare care se termină aici. Chiar și aceeași strângere de mână sau o cuprindere ușoare, sărutare pe obraz e un simplu gest de amabilitate, prietenie și stimă față de persoana în cauză. Dar dă mărog de ochii lumii nu o poți face întrucât trebuie să ai vorbe și să fii bârfit pe la spate, căci limba iute ajunge departe.
Și cât de mult nu aș spune că nu m-ă interesează ce cred ceilalți despre mine sau părerile altora totuși la vorbe urâte nu doresc să ajung sau să le înmulțesc că î-mi fac o povară grea asupra mea. Ce să zic de bârfită sunt bârfită asta o și înțeleg, lumea nu are cu ce se ocupa și se ocupă cu tâmpenii nefolositoare, dar totuși nu înțeleg cei cu impresia asta care apare la prima vedere a două persoane de sex opus care stârnește atâta zarvă? De ce pe cineva ar trebui să-l intereseze viața privată a altui om, dacă el nu face parte din ea?. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu